skarin Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 när jag skulle radera en fil i imgtool stod det "i/q error något något". hur fixar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Kanske funkar om du stänger av GTA. Du kan inte radera någon fil i IMG tool om du har GTA på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Se till att du har stängt av skrivskyddet på GTA-mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Förmodligen är det precis som GTAsa-tattoos säger, att du måste stänga av ditt GTA San andreas under tiden du grejjar med imgtool Men se också till att du stängt av skrivskyddet på GTA foldern precis som Kebab säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mind.Man Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Förmodligen är det precis som GTAsa-tattoos säger, att du måste stänga av ditt GTA San andreas under tiden du grejjar med imgtool Men se också till att du stängt av skrivskyddet på GTA foldern precis som Kebab säger. asså jag brukar köra gta vc när jag typ lägger in en typ skin model då kan inte jag sätta in typ min PCJ skin det står bara samma sak tog för han hur fixar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 asså jag brukar köra gta vc när jag typ lägger in en typ skin model då kan inte jag sätta in typ min PCJ skin det står bara samma sak tog för han hur fixar man det? Stäng av VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts