skarin Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 replay mode funkar inte...när jag trycker på F1 händer inget, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 replay mode funkar inte...när jag trycker på F1 händer inget, vad ska jag göra? Installera om spelet, Kolla om din mapp som heter Text finns kvar kan ha något att göra med det, replay texten finns i den. Annars, installera om spelet. Spara alla spar-data. Ominstallationen går fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lc0n31r1 Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 replay mode funkar inte...när jag trycker på F1 händer inget, vad ska jag göra? jag har varigt med om samma sak, det är bara att installera om spelet. Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Kolla om din mapp som heter Text finns kvar kan ha något att göra med det, replay texten finns i den. Ominstallation löser alla problem btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 3 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 jag har testat att om-instalera spelet men det funkar fortfranade inte, först hadde jag inte filen replay.rep men fick den av superspud och placerade(?) den i mappen gta sa user files men funkar forfarande inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 4 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 men nu vet jag problemet, mina F1,F2...knappar funkar inte/inte aktiverade,,,hur man fixa det?(bra svenska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 men nu vet jag problemet, mina F1,F2...knappar funkar inte/inte aktiverade,,,hur man fixa det?(bra svenska) På vissa tangentbord kan man använda funktionstangenterna som snabbtangenter och då brukar det finnas en knapp som aktiverar/inaktiverar F1-F12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 5 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 vet du hur man aktiverar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts