mr_tobbe Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Tycker du borde formatera om datorn. Jag skulle lämna in den om jag inte kunde göra det själv. Lägg ut en 500:- kollar dom allt och så fixar dom ju det Ta bort det här inlägget, nu gjorde du bort dig. Fake edit: Eller det kan du ju inte göra nu, hahah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Tycker du borde formatera om datorn. Jag skulle lämna in den om jag inte kunde göra det själv. Lägg ut en 500:- kollar dom allt och så fixar dom ju det Nja. Att formatera får bli absolut sista utvägen. Jag (rättare sagt mina föräldrar, för det är en familjedator det handlar om) vill egentligen inte lägga ner några pengar alls på den här föråldrade och tråkiga datorn. Vi köpte nytt grafikkort eftersom vi var tungna; det gamla gick sönder. Så det är rena underhållskostnader det handlar om, att lägga ut 500 för något som jag säkert skulle kunna göra själv (efter en hel del pill och msn-konversationer med ärrtvå ) är inte aktuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (efter en hel del pill och msn-konversationer med ärrtvå ) Been there, done that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 HAHA ledsen, men jag kan inte låta bli att skratta, det ser så förbannat fult ut. Nåväl. Fungerar kylningen på grafikkortet som det ska? Ser ut som om det beror på överhettning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Ta bort det här inlägget, nu gjorde du bort dig. Fake edit: Eller det kan du ju inte göra nu, hahah. Gjorde bort mig? Haha, på vilket sätt gjorde jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Tycker du borde formatera om datorn. Jag skulle lämna in den om jag inte kunde göra det själv. Lägg ut en 500:- kollar dom allt och så fixar dom ju det För det första: Att formatera har redan blivit föreslagit. Kebab ville ha det osm absolut sista utväg. För det andra: Att lämna in en dator och betala för att få den formaterad... Det måste ju vara dubbelfail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 För det första: Att formatera har redan blivit föreslagit. Kebab ville ha det osm absolut sista utväg. För det andra: Att lämna in en dator och betala för att få den formaterad... Det måste ju vara dubbelfail? Bara för att man formaterar om en data så behöver inte alla data försvinna. Lämna in och säg till vad du vill behålla. Ser det inte som ett problem att betala för att få min dator fixad. Men det är kanske bara jag som ser så. Föreslog det eftersom det inte verkar som om någon kunnat hjälpa kebab än. Men men.. back to topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 (redigerad) Bara för att man formaterar om en data så behöver inte alla data försvinna. Lämna in och säg till vad du vill behålla. Ser det inte som ett problem att betala för att få min dator fixad. Men det är kanske bara jag som ser så. Föreslog det eftersom det inte verkar som om någon kunnat hjälpa kebab än. Men men.. back to topic Eller så sparar man de saker man vill ha kvar... har du ens testat formatera en dator, det är jätte simpelt och bara att följa anvisningarna på skärmen Redigerad 13 mars, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Eller så sparar man de saker man vill ha kvar... har du ens testat formatera en dator, det är jätte simpelt och bara att följa anvisningarna på skärmen Jag har formaterat en dator förr ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 FITTA! Jag fick idag tillbaka mitt grafikkort (fick ett nytt, snarare) och DET ÄR FORTFARANDE SAMMA JÄVLA PROBLEM. Vad ska jag göra? Det är ju uppenbarligen något annat på datorn som är paj. Moderkortet? AAAh, jag blir fan galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 FITTA! Jag fick idag tillbaka mitt grafikkort (fick ett nytt, snarare) och DET ÄR FORTFARANDE SAMMA JÄVLA PROBLEM. Vad ska jag göra? Det är ju uppenbarligen något annat på datorn som är paj. Moderkortet? AAAh, jag blir fan galen. Kanske är uttaget för grafikkortet som är knas? Om det varit fel på hela moderkortet så skulle väl inte så mycket fungerat alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Kanske är uttaget för grafikkortet som är knas? Om det varit fel på hela moderkortet så skulle väl inte så mycket fungerat alls? Ja, sådant vet jag inte mycket om. Jag vet dock med säkerhet att det gamla grafikkortet är trasigt, så det som hände med det gamla grafikkortet behöver inte nödvändigtvis ha något med det här att göra. Ååh, inte ens på sweclockers kan jag få hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Finns det någon som på ett snyggt sätt skulle kunna bumpa min tråd på sweclockers? De har något dumt antdubbelpostskydd. http://www.sweclockers.com/forum/showthrea...threadid=763428 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Förstod utan tvekan att det handlar om ett ATI kort bara genom att se trådnamnet. Skaffa GF nästa gång, ATI är knas. I en polares dator fungerade inte heller GTA SA som det ska, han bytte till GeForce och nu fungerar det perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Äh, mitt gamla grafikkort (ATI 9800 PRO) funkade finfint i fem år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Bara för att man formaterar om en data så behöver inte alla data försvinna. Or wait WHAT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Or wait WHAT? Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Meh, ni lurar mig hela tiden att tro att ni har svar på hur jag ska göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Meh, ni lurar mig hela tiden att tro att ni har svar på hur jag ska göra.. Förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Ärligt talat Kebab så tror jag ni har gjort ett riktigt fail när ni köpte kortet. Testade att googla lite snabbt och hittate nånting om att det var ett budget kort OCH även att det hade testats på F.E.A.R och fått ut max 13 fps =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts