Gamo1 Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Hejsan, Kommer det komma till Playstation 2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 29 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Nej okej Vilka konsoller kommer det komma till då ? ps3,dator, mer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 okej Vilka konsoller kommer det komma till då ? ps3,dator, mer ? Bekräftat till Xbox 360 och PS3, släpps troligtvis till PC med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Hejsan, Kommer det komma till Playstation 2 ? PS2 skulle nog aldrig kunna klara av att köra GTA IV även om man skalade av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 HAHAAHAhaHAHAHAHAHAHHAHAHAHA roligaste jag hört här på länge.. hur off får man lov att va lixom, trodde att ALLA visste att det endast e till Ps3 & 360, och möjligtvis PC som någon sa... lixom till och med min flickvän visste om det och hon e verkligen inte tv-spel freak, eller knappt spelare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 29 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 HAHAAHAhaHAHAHAHAHAHHAHAHAHA roligaste jag hört här på länge.. hur off får man lov att va lixom, trodde att ALLA visste att det endast e till Ps3 & 360, och möjligtvis PC som någon sa... lixom till och med min flickvän visste om det och hon e verkligen inte tv-spel freak, eller knappt spelare.. ja ? Jag sitter inte och nöter dethära forumet jag heller som du och din flickvän. Det var 2 gången jag var inn på sidan på typ 1 åt tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 ja ? Jag sitter inte och nöter dethära forumet jag heller som du och din flickvän. Det var 2 gången jag var inn på sidan på typ 1 åt tror jag. Det är nog inte bara här på forumet som formaten bekräftats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 haha lol det var en kompis i min klass som fråga samma sak .. liksom va tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Varför kom inte GTA3, VC, SA, LCS, och VCS till PS1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 29 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Varför kom inte GTA3, VC, SA, LCS, och VCS till PS1? Föratt ps1 var för dåligt och pallade inte det. KONSTIGT DÅ. Det SÖG när Sanandreas var ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Föratt ps1 var för dåligt och pallade inte det. KONSTIGT DÅ. Det SÖG när Sanandreas var ute. Det handlar om utveckling. Rockstar Games vill precis som alla andra spelskapare göra bättre spel, vilket är lättare med ny teknologi. Hade man samutvecklat spelet till PS2 hade vi inte tittat på det spel vi ser nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Föratt ps1 var för dåligt och pallade inte det. KONSTIGT DÅ. Det SÖG när Sanandreas var ute. Det är exakt det som är min poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) HAHAAHAhaHAHAHAHAHAHHAHAHAHA roligaste jag hört här på länge.. hur off får man lov att va lixom, trodde att ALLA visste att det endast e till Ps3 & 360, och möjligtvis PC som någon sa... lixom till och med min flickvän visste om det och hon e verkligen inte tv-spel freak, eller knappt spelare.. Jag förstår varför han frågar. Fan, det görs ju PS2-spel fortfarande känns det som, och är man inte insatt så är det klart att man är osäker. Förresten skulle jag inte vara förvånad heller, jag menar PS2 är ju en minst lika bra konsoll som Xbox 360, tycker jag i alla fall. Hehum. Redigerad 29 februari, 2008 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 HAHAAHAhaHAHAHAHAHAHHAHAHAHA roligaste jag hört här på länge.. hur off får man lov att va lixom, trodde att ALLA visste att det endast e till Ps3 & 360, och möjligtvis PC som någon sa... lixom till och med min flickvän visste om det och hon e verkligen inte tv-spel freak, eller knappt spelare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Föratt ps1 var för dåligt och pallade inte det. KONSTIGT DÅ. Det SÖG när Sanandreas var ute. Där har du okså svaret på din egen fråga. Smartskalle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 HAHAAHAhaHAHAHAHAHAHHAHAHAHA roligaste jag hört här på länge.. hur off får man lov att va lixom, trodde att ALLA visste att det endast e till Ps3 & 360, och möjligtvis PC som någon sa... lixom till och med min flickvän visste om det och hon e verkligen inte tv-spel freak, eller knappt spelare.. Ifall det där var det roligaste du hört på länge så kan du inte leva ett roligt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 1 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Där har du okså svaret på din egen fråga. Smartskalle. ööh, Ja men ps2 pallar ju säkert gta iv när det kommer ut bara dom hade ansträngt sej lite. så varför skulle det inte ? Det tillverkas ju spel till ps2 än som Need for Speed, Fifa och massa fler... så varför inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts