warclaw92 Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Tja jag har några frågor jag har testat map editor i gta sa men hur addar jag bilar som? står på parkeringar mm och måste man använda ett annat program då ? och några frågor till när jag ska installera skin I IMG Tools jag kan ju lägga in men när jag kör så är bara kroppen ändrad på CJ inte huvudet vad kan det vara för fel och hur gör jag?. Och hur tar jag bort så att bilarna inte försviner i fall jag roterar kamran i spelet? och hur addar jag mer trafik som har laddat hem Emty road mod från thegtaplace.com är det någon som kan hjälpa mig hitta sifrorna som ändrar trafiken! testa ladda hem moden! snälla ! seriösa svar tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Det där med att du vill ha bilar som står på parkeringar, jag tror att du måste scripta för att få bilarna där du vill ha dom. Jag är inte helt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts