Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 kan nån göra en mini guide på hur man klarar "a trip to the country" uppdraget!?. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 jo förs går du genom hela bondgården tills du ser en lastbil där går du fram till den då spelas en film efter det kutar du tillbaka till paulie när du dödat alla dom(fienderna) så springer du till första ladan till höger upp på andra våningen där tar paulie ett järn rör sen springer du till ladan mittemot där bryter paulie upp dörren (se upp för hagel bösse fienderna) sen springer du upp till översta våningen där ser du sam gå fram till honom efter en liten stund kommer det två snut bilar döda snutarna och spring ner där står paulie och väntar med en last bil sen får du sitta där bak och skuta på två eller tre bilar kom ihåg att dom får inte köra om dig när du dödat eller sprängt dom så klarar du banan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 (redigerad) det borde funka. Redigerad 27 februari, 2003 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 nu har jag klarat de kan nån hjälpa mig me omerta också den bästa tekniken jag käner till e att skjuta dom på långt håll och köra över dom me bilar :"> de skulle va j*vligt snällt tack på förhand. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 jag hade en kompius som sa att det va assa svårt men det var inte så svårt...ganska lätt spel egentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts