@ngel Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Har installerat xp-patchen + dragit ner prestandan ,men kan bara spela i typ 40-45 sek. ,sen kastar gta ut mig till skrivbordet ,Kör med detonator 30.82 Har p4-1.7,256 rdram ,gf3 64megs*ej mx*,SB live samt xpsvensk. Grafik är helt ok när man startar spelet samt flyter helt tills jag blir utkastad ! Nån som haft samma problem ? mvh @. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 du får inte upp något felmedelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
@ngel Skrivet 24 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 du får inte upp något felmedelande? nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Har installerat xp-patchen + dragit ner prestandan ,men kan bara spela i typ 40-45 sek. ,sen kastar gta ut mig till skrivbordet ,Kör med detonator 30.82 Har p4-1.7,256 rdram ,gf3 64megs*ej mx*,SB live samt xpsvensk. Grafik är helt ok när man startar spelet samt flyter helt tills jag blir utkastad ! Nån som haft samma problem ? mvh @. Hr du patchen till GtaIII 1.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts