Ondskapt Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Satt och skulle modifiera ett skin jag laddade hem, en läderjacka nämligen. Skulle sätta på en ryggpatch så jag ändrade de i photoshop men sen när jag ska spela så syns inte jackfan. Nån som är duktig på skins som kan förklara lite vad som har gått snett. Blir bara som de ser ut på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Satt och skulle modifiera ett skin jag laddade hem, en läderjacka nämligen. Skulle sätta på en ryggpatch så jag ändrade de i photoshop men sen när jag ska spela så syns inte jackfan. Nån som är duktig på skins som kan förklara lite vad som har gått snett. Blir bara som de ser ut på bilden. Din tjocka CJ köpte sig en fin kropp på en t-shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Satt och skulle modifiera ett skin jag laddade hem, en läderjacka nämligen. Skulle sätta på en ryggpatch så jag ändrade de i photoshop men sen när jag ska spela så syns inte jackfan. Nån som är duktig på skins som kan förklara lite vad som har gått snett. Blir bara som de ser ut på bilden. Ser ut som om du lagt in texturen från CJ's kropp på skinnjackans modellfil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ondskapt Skrivet 28 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Ser ut som om du lagt in texturen från CJ's kropp på skinnjackans modellfil. Hur menar du? Jag skrev ju över leather.txd som var jackan jag laddade hem med min när jag hade modifierat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Det buggar så ibland, har själv vart med om det, tror det var Photoshop som förstörde allt. Ett tips är att öppna upp filen du sparade med photoshop, kopiera hela bilden, klistra in i paint och spara och använd paint bilden istället. Lycka till! Låter som nån jaevla läxa, .,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ondskapt Skrivet 2 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Det buggar så ibland, har själv vart med om det, tror det var Photoshop som förstörde allt. Ett tips är att öppna upp filen du sparade med photoshop, kopiera hela bilden, klistra in i paint och spara och använd paint bilden istället. Lycka till! Låter som nån jaevla läxa, .,. Provade det du föreslog. Men nu istället så stängs spelet bara av haha nåt jävla taikon är de men jag vete fan vad. Frispel? Fick till de nu! Får tacka för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts