skarin Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 jo det är så att jag håller på at starta en klan på sa-mp och söker efter en billig server host och även scriptare...så om någon är intreserad av att scripta lite skicka ett pm till mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 jo det är så att jag håller på at starta en klan på sa-mp och söker efter en billig server host och även scriptare...så om någon är intreserad av att scripta lite skicka ett pm till mig... Jag känner en bra scriptare, men han är från frankrike. Driver en av världens bästa (enligt mig) RPG server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rullaruntrunt Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 jo det är så att jag håller på at starta en klan på sa-mp och söker efter en billig server host och även scriptare...så om någon är intreserad av att scripta lite skicka ett pm till mig... vad heter servern? "ofTop" själv brukar jag alltid spela på Pugs Reallife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 vad heter servern? "ofTop" själv brukar jag alltid spela på Pugs Reallife Okej, han heter Sirius eller kallar sig för det. Servern heter west-side-server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 27 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 jag håller på med ett script nu men när jag trycker på compile står det att det är 4/5 fel det var efter att jag la till fordonen. jag kan posta innehållet i scriptet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts