mr_tobbe Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Testade du att installera om någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 (redigerad) Hahahahahahahah! Jag tror jag döööööör!!! Vi fick det som sagt att fungera sent i går kväll. Vet inte riktigt hur min polare fixade det men till slut, efter 4 dagar och tusen olika tester lyckades vi. Då tar steam bort spelet! Hahahhaha jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/jocj5klaljbo.jpg Redigerad 2 mars, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 (redigerad) Min exe fil var på helt fel ställe efter att jag klarat ut sp sedan spelat mp ett tag Edit: jag är alltid så fullkomligt bra! Redigerad 2 mars, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Min exe fil legade på helt fel ställe efter att jag klarat ut sp sedan spelat mp ett tag Alltså, förlåt. Men legade? Good Lord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Hahahahahahahah! Jag tror jag döööööör!!! Vi fick det som sagt att fungera sent i går kväll. Vet inte riktigt hur min polare fixade det men till slut, efter 4 dagar och tusen olika tester lyckades vi. Då tar steam bort spelet! Hahahhaha jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! *Bild* Dom flesta sa att du skulle köpa på GAME istället på Steam... Ännu en sak varför jag aldrig kommer att lita på steam!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Vice som ja sa tidigare. Kräv dina pengar tillbaks och köp det på Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Vice som ja sa tidigare. Kräv dina pengar tillbaks och köp det på Game Kan du inte läsa? Han ska ju få pengarna tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Kan du inte läsa? Han ska ju få pengarna tillbaka. Den ädla konsten har börjat tappa sina utövare på det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts