THc001 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Är det någon som har tidningen eller vet var jag kan köpa den? Finns den ica maxi? Om den finns så går jag och köper den nu och tar bilder på den eftersom jag är inte rik som ni så jag har inget scanner.... Säg bara var den finns så går jag och köper den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Är det någon som har tidningen eller vet var jag kan köpa den? Finns den ica maxi? Om den finns så går jag och köper den nu och tar bilder på den eftersom jag är inte rik som ni så jag har inget scanner.... Säg bara var den finns så går jag och köper den... ICA 250m från mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THc001 Skrivet 26 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 ICA 250m från mig. hor myket den kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Den säkert kosta lite över 50 pengar mig tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THc001 Skrivet 26 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Så nu har jag gått i rengnet till jävla ica maxi och köpt den för 69 kr plus 3 blåbärspajer på mcdonals för 33 kr. Har tagit bilder ska bara ladda upp dom sen ska jag läsa o se om det finns nyheter... Inga nya bilder i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audi-a7 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Så nu har jag gått i rengnet till jävla ica maxi och köpt den för 69 kr plus 3 blåbärspajer på mcdonals för 33 kr. Har tagit bilder ska bara ladda upp dom sen ska jag läsa o se om det finns nyheter... Inga nya bilder i allafall Mooke kul, ,.D mokke bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THc001 Skrivet 26 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Bilder som ni antagligen inet kan läsa men jag läser artiklen och Skriver dom nya detaljerna OKAY. Det finns i allafall inga nya screens eller artworks > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Can't see shit, captain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Synd att inte jag har tidningen. Vi har en rätt så bra skanner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warhart Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Här har ni lite bättre bilder http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/185_bilder.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Så spännande läsning och intressant. Jag blev inte uttråkad en enda sekund. Jag föreställer mig redan hur jag åker med en segelbåt till en solnedgång, det är mer än fantastiskt. Det är ljuvligt. Jag vill spela det här nu, nu och åter nu. Orkar inte vänta, vill spela nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Tror du det finns någon möjlighet att du kan scanna in bilderna i datorn för bättre kvalité? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Tror du det finns någon möjlighet att du kan scanna in bilderna i datorn för bättre kvalité? Kan du inte läsa eller försöker du bara göra dig dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Här har ni lite bättre bilder http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/185_bilder.rar Tror du det finns någon möjlighet att du kan scanna in bilderna i datorn för bättre kvalité? Vem menar du? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/185_bilder.rar Det där duger alldeles perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 (redigerad) Bilder som ni antagligen inet kan läsa men jag läser artiklen och Skriver dom nya detaljerna OKAY. Du behöver inte lägga ner nån energi. GTAnytt hann före. Kommentera gärna! Listade detaljerna redan tre dagar innan dessutom. Här har ni lite bättre bilder <a href="http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/185_bilder.rar" target="_blank">http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/185_bilder.rar</a> All hail! Redigerad 28 februari, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 (redigerad) Citat ur artikeln: "Till skillnad från realistiska racingspel ställer rockstars fysikmotor till med en hel del skada. Bilarna kolliderar, voltar, fattar eld och exploderar" - Betyder det att de har tagit med samma tråkiga funktion som i de tidigare spelen, att bilen exploderar när den hamnar på fel håll? Redigerad 28 februari, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Citat ur artikeln: "Till skillnad från realistiska racingspel ställer rockstars fysikmotor till med en hel del skada. Bilarna kolliderar, voltar, fattar eld och exploderar" - Betyder det att de har tagit med samma tråkiga funktion som i de tidigare spelen, att bilen exploderar när den hamnar på fel håll? Har för mig att man kunde läsa någonstans förut att dom inte skulle explodera om dom hamnade på taket. Dom kanske menar att bilarna kan explodera av t.ex kollisioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Har också för mig att jag läst någonstans att bilarna inte exploderar då de välter. Tror knappast de exploderar då de krockar. Skulle bara vara för dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Har för mig att man kunde läsa någonstans förut att dom inte skulle explodera om dom hamnade på taket. Dom kanske menar att bilarna kan explodera av t.ex kollisioner? Har också för mig att jag läst någonstans att bilarna inte exploderar då de välter. Tror knappast de exploderar då de krockar. Skulle bara vara för dåligt. Jo, jag har också läst det på ett par ställen. Blev lite orolig när jag läste detta dock, tänkte att de kanske har ändrat på det. Att bilarna exploderar av annat än en explosion stor nog för att spränga bilen själv känns bara lamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Kan du inte läsa eller försöker du bara göra dig dum? Jag menade dom han laddade upp här på forumet? Bortgjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts