Tackleberry Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jag har en gammal HP Deskjet 710C, men jag behöver inget värre. Hur som helst har den funkat som den ska, det gör den delvis fortfarande, men jag har fått ett problem med att skriva ut direkt från webbläsaren (vilket är ett stort problem, då jag ofta skriver ut kvitton och liknande). När jag skriver ut från webbläsaren blir texten alltid så liten som möjligt, alltså knappt läsbar. Detta duger förstås inte, och jag lyckas inte lösa problemet genom att ändra inställningar. Någon som vet vad problemet kan vara och hur jag löser det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 En bump är tråden värd, kanske någon ny ser den och kan hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 ctrl-p > Egenskaper > Avancerat Ta printscreen och släng upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts