Deltanator Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Kommer att släppas på ps2 först? Eller har avtalet med Sony gått ut detta året? (Om det släpps detta år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 jag tror ps2 först... R* vill ju tjäna så mycket pengar som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 jo de e sant, men vet du eller nån annan om avtalet med Sony går ut detta året? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 vet ej, men jag tror ändå att det blir ps2 först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Eller kanske PS3..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 E det sant att det ska komma ett san andreas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jag tror på att dom kommer att släppa GTA: SA till 99,5%, skulle vara ganska märkligt om dom INTE släppte det eftersom dom redan har släppt LC och VC i 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jag tror på att dom kommer att släppa GTA: SA till 99,5%, skulle vara ganska märkligt om dom INTE släppte det eftersom dom redan har släppt LC och VC i 3D Plus att en (med största sannolikhet) Take2 anställd har registrerat internetadressen www.gtasanandreas.com!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Plus att en (med största sannolikhet) Take2 anställd har registrerat internetadressen www.gtasanandreas.com!! È du säker på att de é en Take2 anställd? De kanske är Arman! Eller så har dom bara registrerat den för att vi ska tro att SA kommer... Fast de låter dumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 hehe, varför tror du Arman skulle ha reggat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Om det är en icke rockstar-anställd som reggat adressen kan han tjäna en rejäl hacka genom att sälja domänen till Rockstar om ett GTA: SA skulle komma ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 (redigerad) Om det är en icke rockstar-anställd som reggat adressen kan han tjäna en rejäl hacka genom att sälja domänen till Rockstar om ett GTA: SA skulle komma ut. Kanske de, men rockstar använder väl rockstargames.com eller va den heter? ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Näpp. Dom har Grandtheftauto.com! Redigerad 27 februari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Den som lever får se Det kan vara som GTaJäGaReN säger, att dom bara försöker lura oss. Annars har R* gjort det alldeles för lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Den som lever får se Det kan vara som GTaJäGaReN säger, att dom bara försöker lura oss. Annars har R* gjort det alldeles för lätt :"> Du kan skriva jägaren om du vill, istället! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 (redigerad) *BORTTAGEN* Redigerad 10 februari, 2013 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jag tror inte att det kommer att finnas jordbävningar, för jag tror inte att RenderWare motorn klarar av att rendera en jordbävning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jag tror inte att det kommer att finnas jordbävningar, för jag tror inte att RenderWare motorn klarar av att rendera en jordbävning. w0rd Men de skulle va roligt! Allt börjar s-ska-ak-ka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Läs här! också, de har också upptäckt att R* har reggat gtasanandreas.com..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 det e ju ganska självklart att det ska komma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 (redigerad) Eller kanske PS3..? hoppas inte det, för då måste man ju köpa en ny dyr konsol!! Redigerad 29 mars, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts