tommy vercetti Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 The game [GTA IV] is both PS3 and 360, but Rockstar has suggested that all further game development is going to be PS3 exclusive." While the PlayStation 3 install base has stepped out of a poor figure, and still growing, that of the Xbox 360 is even bigger - and still growing strong. GTA IV is proving that a big game, with a big story, and probably the best detailed city in a game ever, can fit onto the limited amount of disk space offered - of course compared to that of the PS3. Källa: planetgta.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Il be damn! Önskar att det stog PC exklusivt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Ja, det är ju ingen nyhet att Xbox 360 kommer att få problem. Spel på flera skivor? Ha, välkommen till 1990. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Damn, då måste jag köpa en ps3 snart också. Edit: eller, snart och snart, om nåt år. Redigerad 26 februari, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 26 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Damn, då måste jag köpa en ps3 snart också. Edit: eller, snart och snart, om nåt år. Hade jag inte rätt, Merkky? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THc001 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Dom bara driver och ni som går på det måste ha väldigt låg IQ. Rockstar har själva sagt att spelet är klart till båda konsollerna dom bara finslipar detaljer och tar bort buggarna så varför skulle dom märka detta problem nu när spelet nästan är klart och inte innan? Plus att dom har ingen källa, dom har bara skrivit det på sin lilla hemsida... Var inte så naiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 DÖÖÖÖ TEOMAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THc001 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 DÖÖÖÖ TEOMAN! Vem är det? Är det någon som styr sony eller microsoft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Dom bara driver och ni som går på det måste ha väldigt låg IQ. Rockstar har själva sagt att spelet är klart till båda konsollerna dom bara finslipar detaljer och tar bort buggarna så varför skulle dom märka detta problem nu när spelet nästan är klart och inte innan? Plus att dom har ingen källa, dom har bara skrivit det på sin lilla hemsida... Var inte så naiva. Fast de menar kommande GTA-spel. Citatet är inte planetGTAs egna ord, det är taget från Cheap Ass Gamers forum. Det verkar mera som planetGTA är ganska skeptiska till detta rykte. Redigerad 26 februari, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Hade jag inte rätt, Merkky? 360 är fortfarande inte att kasta i sjön, för det är fortfarande en grymt trevlig konsol med många möjligheter. Microsoft lär ju inte bara hoppa över när speltillverkare slutar använda deras konsol, utan dom lär försöka göra nånting åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Om det är sant så är det jävligt synd, i have a dream, a dream of videogames for one console Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 D´oh vad synd jag som tänk köpa X-BOX 360 nu får det bli PS3 60GB, men jag hoppas att detta bara är ett ryckte. Vad är det som hindrar dem från att ha spelen på flera skivor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Vad är det som hindrar dem från att ha spelen på flera skivor? Skojar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Il be damn! Önskar att det stog PC exklusivt istället. Joho, men så blir det inte! YAY! YAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 The game [GTA IV] is both PS3 and 360, but Rockstar has suggested that all further game development is going to be PS3 exclusive." While the PlayStation 3 install base has stepped out of a poor figure, and still growing, that of the Xbox 360 is even bigger - and still growing strong. GTA IV is proving that a big game, with a big story, and probably the best detailed city in a game ever, can fit onto the limited amount of disk space offered - of course compared to that of the PS3. Källa: planetgta.com Det där får inte vara sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Av någon märklig anledning så tror jag inte på den här nyheten. Men hade jag trott på den, jävlar vad bra jag mått då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Av någon märklig anledning så tror jag inte på den här nyheten. Men hade jag trott på den, jävlar vad bra jag mått då. Varför? vad bra kan komma från att låta en grupp människor inte få chansen att spela utan att slänga massa pengar på en ny konsoll, tycker exklusiva spel är skit, inget spel borde vara exklusivt imo.. och speciellt GTA som är ett spel som barn till gammlingar känner till och praktiskt taget säljer sig själv, vad tjänar dem på att låta det bli exklusivt.. Jag äger ett PS3 så varför ska jag egentligen bry mig, men det är jävligt synd för Xbox ägare. och att tänka som du, det gör dig till en pinsam fanboy Redigerad 26 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Å andra sidan tror jag inte ens Microsoft är dumma nog att fortsätta tillverka 360 med DVD för all framtid. Nu när HD-DVD faller mot döden är det knappast orimligt att MS i framtiden satsar på att byta ut DVDn mot BluRay. Det är ju allmänt känt att DVD- läsaren är 360ns största nackdel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 26 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 360 är fortfarande inte att kasta i sjön, för det är fortfarande en grymt trevlig konsol med många möjligheter. Microsoft lär ju inte bara hoppa över när speltillverkare slutar använda deras konsol, utan dom lär försöka göra nånting åt det. Nej såklart inte men jag vill bara visa dig nackdelarna med XBOX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts