Complex Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Ni borde ha registreringskoll, asså när de e folk som reggar sig, tycker JAG iaf ni ska kolla vad de e för personer, istället för o bara släppa in dom, skriv någt fråger: vad de heter, vart de bor, ålder, person nr.. intressen, så slipper ni tex skoförsäljare o annat skit.. Så har jag sett att andra forum har och JAG rekommenderar er detta, då jag sett att de finns tex skoförsäljare . Visst förstår att de skulle vara jobbigt, men de går kanske fixa automatiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Ni borde ha registreringskoll, asså när de e folk som reggar sig, tycker JAG iaf ni ska kolla vad de e för personer, istället för o bara släppa in dom, skriv någt fråger: vad de heter, vart de bor, ålder, person nr.. intressen, så slipper ni tex skoförsäljare o annat skit.. Så har jag sett att andra forum har och JAG rekommenderar er detta, då jag sett att de finns tex skoförsäljare . Visst förstår att de skulle vara jobbigt, men de går kanske fixa automatiskt... Inte för att vara elak men, detta måste vara årets dummaste tråd. Omöjligt att verkligen kolla upp personerna som reggar sig om man inte kräver personummer, adress osv. Sen finns det inga skoförsäljare här. Skapa en vettig tråd om du nu ska skapa en. Lås denna... Redigerad 26 februari, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Inte för att vara elak men, detta måste vara årets dummaste tråd. Omöjligt att verkligen kolla upp personerna som reggar sig om man inte kräver personummer, adress osv. Sen finns det inga skoförsäljare här. Skapa en vettig tråd om du nu ska skapa en. Lås denna... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44300 Jag tror det är det där han tänker på, som har varit här och startet ett antal nya trådar. Om dom är skoförsäljare eller inte har jag ingen aning om, men jag kan hålla med om att dom är jävligt irriterande och det här är väl en ok lösning på problemet, vad vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Om dom är skoförsäljare eller inte har jag ingen aning om Åjo, det är det. Fråga mig eller Stammper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Det heter spambots. Välkommen till internet ERROL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Nu är det så att jag är ingen datorexpert osm ni vet, men om man gör så att närm an reggar ett nytt account, kanske det kan kontrolleras mot andra accounts så dom inte har samma IP som ett annat, om det skulle ha det skickas det till en moderator som kontrollerar att deti nte är samma person genom ett mail elelr något? döda mig inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Mja, det tycker jag inte men däremot bör allmänt-delen låsas för gäster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Vilken bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Nu är det så att jag är ingen datorexpert osm ni vet, men om man gör så att närm an reggar ett nytt account, kanske det kan kontrolleras mot andra accounts så dom inte har samma IP som ett annat, om det skulle ha det skickas det till en moderator som kontrollerar att deti nte är samma person genom ett mail elelr något? döda mig inte nu Ja, det går att göra en kontroll och se om IP:t som försöker regga redan finns och på så sätt spärra. Det är dock väldigt lätt att gå runt. Mja, det tycker jag inte men däremot bör allmänt-delen låsas för gäster. QFT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Mja, det tycker jag inte men däremot bör allmänt-delen låsas för gäster. Men då måste jag ju logga in när jag lurkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Men då måste jag ju logga in när jag lurkar LURK MOAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 27 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Det heter spambots. Välkommen till internet ERROL Själva grejen är att man skulle slippa dessa om man har reggkoll. För inte fan kommer då nån bot svara på frågorna som man har i en reggkoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Mja, det tycker jag inte men däremot bör allmänt-delen låsas för gäster. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts