Jump to content

Registerings koll?

Complex
 Share

Recommended Posts

Ni borde ha registreringskoll, asså när de e folk som reggar sig, tycker JAG iaf ni ska kolla vad de e för personer, istället för o bara släppa in dom, skriv någt fråger: vad de heter, vart de bor, ålder, person nr.. intressen, så slipper ni tex skoförsäljare o annat skit.. Så har jag sett att andra forum har och JAG rekommenderar er detta, då jag sett att de finns tex skoförsäljare :D .

Visst förstår att de skulle vara jobbigt, men de går kanske fixa automatiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni borde ha registreringskoll, asså när de e folk som reggar sig, tycker JAG iaf ni ska kolla vad de e för personer, istället för o bara släppa in dom, skriv någt fråger: vad de heter, vart de bor, ålder, person nr.. intressen, så slipper ni tex skoförsäljare o annat skit.. Så har jag sett att andra forum har och JAG rekommenderar er detta, då jag sett att de finns tex skoförsäljare :D .

Visst förstår att de skulle vara jobbigt, men de går kanske fixa automatiskt...

Inte för att vara elak men, detta måste vara årets dummaste tråd.

Omöjligt att verkligen kolla upp personerna som reggar sig om man inte kräver personummer, adress osv.

Sen finns det inga skoförsäljare här.

Skapa en vettig tråd om du nu ska skapa en.

Lås denna...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att vara elak men, detta måste vara årets dummaste tråd.

Omöjligt att verkligen kolla upp personerna som reggar sig om man inte kräver personummer, adress osv.

Sen finns det inga skoförsäljare här.

Skapa en vettig tråd om du nu ska skapa en.

Lås denna...

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44300

Jag tror det är det där han tänker på, som har varit här och startet ett antal nya trådar. Om dom är skoförsäljare eller inte har jag ingen aning om, men jag kan hålla med om att dom är jävligt irriterande och det här är väl en ok lösning på problemet, vad vet jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så att jag är ingen datorexpert osm ni vet, men om man gör så att närm an reggar ett nytt account, kanske det kan kontrolleras mot andra accounts så dom inte har samma IP som ett annat, om det skulle ha det skickas det till en moderator som kontrollerar att deti nte är samma person genom ett mail elelr något?

döda mig inte nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så att jag är ingen datorexpert osm ni vet, men om man gör så att närm an reggar ett nytt account, kanske det kan kontrolleras mot andra accounts så dom inte har samma IP som ett annat, om det skulle ha det skickas det till en moderator som kontrollerar att deti nte är samma person genom ett mail elelr något?

döda mig inte nu :rolleyes:

Ja, det går att göra en kontroll och se om IP:t som försöker regga redan finns och på så sätt spärra. Det är dock väldigt lätt att gå runt.

Mja, det tycker jag inte men däremot bör allmänt-delen låsas för gäster.

QFT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor