Jump to content

EA vill köpa Take-Two

Renard
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jävla EA Games förstör ALLT! NFS serien suger sedan Underground 1 och två... Crysis har skit dålig spelhandling (enligt mig) The Sims 2 suger m.m... Bra att Rockstar* inte har accepterat erbjudandet :rolleyes:

Allt detta hat mot EA... Dina gudar Activision som råkar vara utgivare av CoD4 är inga änglar dom heller.

För övrigt är det inte konstigt att dom pressar ut expansioner till The Sims 2. Alla företag vill käna pengar.

Att NFS suger är en personlig åsikt från dig, men spelen tycks ju sälja så...

Förresten, vad har EA med handlingen i Crysis att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt detta hat mot EA... Dina gudar Activision som råkar vara utgivare av CoD4 är inga änglar dom heller.

För övrigt är det inte konstigt att dom pressar ut expansioner till The Sims 2. Alla företag vill käna pengar.

Att NFS suger är en personlig åsikt från dig, men spelen tycks ju sälja så...

Förresten, vad har EA med handlingen i Crysis att göra?

Jag har inte sagt att Activision är ett bra företag... Jag gillar CoD 4 som dom släppt och det är allt.

Som sagt, jag sa inte att ALLA hatade NFS serien men jag gör det så det var en egen åsikt.

EA Games är dom som har utvecklat Crysis och satsat enbart på grafiken och inte handlingen. Men som sagt så är allt detta bara min åsikt om att EA suger :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sagt att Activision är ett bra företag... Jag gillar CoD 4 som dom släppt och det är allt.

Som sagt, jag sa inte att ALLA hatade NFS serien men jag gör det så det var en egen åsikt.

EA Games är dom som har utvecklat Crysis och satsat enbart på grafiken och inte handlingen. Men som sagt så är allt detta bara min åsikt om att EA suger :rolleyes:

EA har inte utvecklat Crysis. Dom är utgivare, inget mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, då kommer det pumpas ut nya, tråkiga GTA-titlar till alla format, och dussintals värdelösa expansionons till det :rolleyes:

För det första så har EA försökt köpa Take-Two en gång tidigare. Och både då och nu accepterade dom inte

erbjudandet.

Jag tror att priset ska gå upp rejält innan Take-Two låter sig köpas. Och inte ens då tror jag att Rockstar skulle gå med på att göra en så stor serie som GTA till ett litet fjuttspel som släpper expansions varje månad. Om då EA skulle tvinga dom, då tror jag att Rockstar skulle bli ett eget företag, som det varit snack om redan tidigare.

Sedan förstår jag inte varför ni HATAR EA. Suck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för att EA är mer pengakåta än M$. eller har du slaviskt köpt och pressat alla Sims 2-expansioner som kommit?.

(fast EA var bra innan dom blev giriga :rolleyes: )

Men vafan. Alla är pengakåta. Jag har inte köpt något The Sims 2 spel eller expansions alls, men bara för att dom gör en massa expansions betyder inte att dom är dåliga. Ja, expansions är dåligt, när dom kommer varje månad. Men vafan, alla vill ha pengar. Och som sagt så tror jag inte Rockstar skulle gå med på att göra GTA till ett expansion-sak-tjaffs-spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Rockstar + Activision= Kaos?"

EA menar du va? förmodar det..

Rockstar + Activision = hade varit skit nice.

Doh! I all ilska så blev det fel där! Srry

Det jag hatar mest med EA är nog de dåliga licensspelen. Nightfire är ett undantag. Generelt sett så suger alla licensspel. Men EA gör definitivt de sämsta inom denna ketegori.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor