Renard Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Nu vill Electronic Arts köpa Take-Two (som Rockstar Games är en del av). Detta går bara inte ihop i min skalle. Rockstar + EA = Kaos? Artikel på DN.se Redigerad 27 februari, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Nej, då kommer det pumpas ut nya, tråkiga GTA-titlar till alla format, och dussintals värdelösa expansionons till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Precis vad jag är rädd för. Det får bara inte hända. Inget jävla Sims GTA här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Nooes! Detta vill jag inte. EA är redan överallt, men dem får f*n inte "sabba" GTA. Redigerad 26 februari, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Var inte detta ett aprilskämt på gtasajten.com's framsida för ungefär två år sedan? /Sikorsky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 "Rockstar + Activision= Kaos?" EA menar du va? förmodar det.. Rockstar + Activision = hade varit skit nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Inget jävla Sims GTA här! Haha lär ser kul ut xD OT: Hoppas detta inte stämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Dom sa ju redan för.. fyra dagar sen eller något att dom inte accepterade erbjudandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jävla EA Games förstör ALLT! NFS serien suger sedan Underground 1 och två... Crysis har skit dålig spelhandling (enligt mig) The Sims 2 suger m.m... Bra att Rockstar* inte har accepterat erbjudandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jävla EA Games förstör ALLT! NFS serien suger sedan Underground 1 och två... Crysis har skit dålig spelhandling (enligt mig) The Sims 2 suger m.m... Bra att Rockstar* inte har accepterat erbjudandet Allt detta hat mot EA... Dina gudar Activision som råkar vara utgivare av CoD4 är inga änglar dom heller. För övrigt är det inte konstigt att dom pressar ut expansioner till The Sims 2. Alla företag vill käna pengar. Att NFS suger är en personlig åsikt från dig, men spelen tycks ju sälja så... Förresten, vad har EA med handlingen i Crysis att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Allt detta hat mot EA... Dina gudar Activision som råkar vara utgivare av CoD4 är inga änglar dom heller. För övrigt är det inte konstigt att dom pressar ut expansioner till The Sims 2. Alla företag vill käna pengar. Att NFS suger är en personlig åsikt från dig, men spelen tycks ju sälja så... Förresten, vad har EA med handlingen i Crysis att göra? Jag har inte sagt att Activision är ett bra företag... Jag gillar CoD 4 som dom släppt och det är allt. Som sagt, jag sa inte att ALLA hatade NFS serien men jag gör det så det var en egen åsikt. EA Games är dom som har utvecklat Crysis och satsat enbart på grafiken och inte handlingen. Men som sagt så är allt detta bara min åsikt om att EA suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Men som sagt så är allt detta bara min åsikt om att EA suger Min åsikt är: Hellre EA än M$. Måste dock erkänna att dem båda har ett par bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jag har inte sagt att Activision är ett bra företag... Jag gillar CoD 4 som dom släppt och det är allt. Som sagt, jag sa inte att ALLA hatade NFS serien men jag gör det så det var en egen åsikt. EA Games är dom som har utvecklat Crysis och satsat enbart på grafiken och inte handlingen. Men som sagt så är allt detta bara min åsikt om att EA suger EA har inte utvecklat Crysis. Dom är utgivare, inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Nej, då kommer det pumpas ut nya, tråkiga GTA-titlar till alla format, och dussintals värdelösa expansionons till det För det första så har EA försökt köpa Take-Two en gång tidigare. Och både då och nu accepterade dom inte erbjudandet. Jag tror att priset ska gå upp rejält innan Take-Two låter sig köpas. Och inte ens då tror jag att Rockstar skulle gå med på att göra en så stor serie som GTA till ett litet fjuttspel som släpper expansions varje månad. Om då EA skulle tvinga dom, då tror jag att Rockstar skulle bli ett eget företag, som det varit snack om redan tidigare. Sedan förstår jag inte varför ni HATAR EA. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Sedan förstår jag inte varför ni HATAR EA. Suck. för att EA är mer pengakåta än M$. eller har du slaviskt köpt och pressat alla Sims 2-expansioner som kommit?. (fast EA var bra innan dom blev giriga ) Redigerad 26 februari, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 för att EA är mer pengakåta än M$. eller har du slaviskt köpt och pressat alla Sims 2-expansioner som kommit?. (fast EA var bra innan dom blev giriga ) Men vafan. Alla är pengakåta. Jag har inte köpt något The Sims 2 spel eller expansions alls, men bara för att dom gör en massa expansions betyder inte att dom är dåliga. Ja, expansions är dåligt, när dom kommer varje månad. Men vafan, alla vill ha pengar. Och som sagt så tror jag inte Rockstar skulle gå med på att göra GTA till ett expansion-sak-tjaffs-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 (redigerad) "Rockstar + Activision= Kaos?" EA menar du va? förmodar det.. Rockstar + Activision = hade varit skit nice. Doh! I all ilska så blev det fel där! Srry Det jag hatar mest med EA är nog de dåliga licensspelen. Nightfire är ett undantag. Generelt sett så suger alla licensspel. Men EA gör definitivt de sämsta inom denna ketegori. Redigerad 27 februari, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 EA har tillverkat en del bra saker, som t.ex NFS 2 SE. Men inte fan ska dom lägga vantarna på TAKE TWO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Noo det får inte hända! Då kanske vi får GTA IV Glitter och Glamour Expansionpack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 *Pheew-pheew-pheew* Aldrig i livet att jag går med på det. EA har påverkat många spel negativt. Titta bara på Battlefield 2, det blev det buggigaste spelet någonsin för de ville ha ut spelet så fort som möjligt. Usch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts