SilentViper Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Om ja skaffar Windows Vista Home Premium SystemReq Windows Vista Home Premium Rekommenderade systemkrav Processor med hastigheten 1 GHz med 32 (x86) eller 64 bitar (x64) 1 GB systemminne. 40 GB hårddisk med minst 15 GB tillgängligt utrymme Stöd för DirectX 9-grafik med: WDDM-drivrutiner 128 MB grafikminne (minimum) Pixel Shader 2.0 i maskinvaran. 32 bitar/bildpunkt. DVD-ROM-enhet Och ja har intel Pentium 4 cpu 3.40GHz 1gb ram ATI RADEON X800 XT. Kan ja använda Windows Vista Home Premium utan att det laggar?. Sen om ja ångrar mig och om ja vill ha tillbaks Windows XP igen har nämligen Windows XP Home Edition kan ja köra mina återställnings skivor för Fujitsu Siemens Scaleo X så ja får tillbaks XP igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Tycker det ser ut som att du borde klara det. Ja, du kan återställa tillbaka till XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Tycker det ser ut som att du borde klara det. Ja, du kan återställa tillbaka till XP. Ok tack. Så ja behöver bara köra mina återställnigs skivor om ja vill ha tillbaks XP? Btw om ja lägger in Vista försvinner alla mina spel/filer/musik/bilder Redigerad 25 februari, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Ok tack. Så ja behöver bara köra mina återställnigs skivor om ja vill ha tillbaks XP? Det tror jag nog. Följ bara instruktionerna så ska det säkerligen fungera smärtfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) menar du instrucktionerna på Vista eller XP? För denna dator är nämligen köpt från min mammas jobb så ja fick denna när hon fick en ny förra månaden. Btw La till dig på MSN RavenE så kan vi prata lite mera om detta. Redigerad 25 februari, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts