Jocken Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Eftersom gtasajtens info sektion om vc e nere just nu så tänkte ja tipsa om denna sida som har det mesta om vice city. Specielt bil och vapen sektionen är jag mycket nöjd över, iof så är inte vapen sektionen helt klar men nästan. Så om du söker info, go there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 tips: använd " när du skriver namnen på affärerna och sånt... snygg sida iaf. fråga: finns det tre olika pistoler ? M-1911 tror jag aldrig att jag har hört talats om ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Har du verkligen fått tillstånd att lägga upp alla de där guiderna som du har där..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 (redigerad) inte för att vara petig men cuban jetmax finns inte med Redigerad 27 februari, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 (redigerad) m1119 finns typ i vc betan tror jag...och blaque http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/niggacare.jpg Redigerad 27 februari, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Dom som fått offra massor timmar av sitt liv för att göra guiderna kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 ja, och? Ja tror ingen tar deras copyright seriöst så who cares? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 ja, och? Ja tror ingen tar deras copyright seriöst så who cares? Jo det gör många. Man ska inte sno andras saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Baxer!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts