jeppet Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Hej! Jag behöver hjälp med en grej. När jag ska köra ett av Woozies uppdrag ( Amphibious Assault ) står det att jag behöver "more practice underwater before you can start this mission." Vad ska jag göra? Hålla på och simma hela dagarna eller? På båtskolan har jag nästan guldmedaljer i allt... Redigerad 25 februari, 2008 av jeppet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Hej! Jag behöver hjälp med en grej. När jag ska köra ett av Woozies uppdrag ( Amphibious Assault ) står det att jag behöver "more practice underwater before you can start this mission." Vad ska jag göra? Hålla på och simma hela dagarna eller? På båtskolan har jag nästan guldmedaljer i allt... Simma, simma, simma tills lungkapaciteten är full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppet Skrivet 25 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Simma, simma, simma tills lungkapaciteten är full. Vadå, ska jag simma tills lungkapaciteten är full? Den är väl alltid full om man inte dyker och simmar under vattnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KristofferZ Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Vadå, ska jag simma tills lungkapaciteten är full? Den är väl alltid full om man inte dyker och simmar under vattnet... Du måste simma under vatten, riktigt länge! Så vänta tills mätaren är ca 2/3 full. Gå och gör uppdraget då För det är viktigt att kunna vara länge under vatten på det uppdraget. Det kommer du märka själv snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Hej! Jag behöver hjälp med en grej. När jag ska köra ett av Woozies uppdrag ( Amphibious Assault ) står det att jag behöver "more practice underwater before you can start this mission." Vad ska jag göra? Hålla på och simma hela dagarna eller? På båtskolan har jag nästan guldmedaljer i allt... Eller så fuskar du bara ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Vadå, ska jag simma tills lungkapaciteten är full? Den är väl alltid full om man inte dyker och simmar under vattnet... Men jag menar på dina stats din nöt. Ju mer du simmar under ytan desto längre kan du hålla andan nästa gång du dyker ner. Det är precis som att träna musklerna, tryck på TAB och kolla dina stats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppet Skrivet 25 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Men jag menar på dina stats din nöt. Ju mer du simmar under ytan desto längre kan du hålla andan nästa gång du dyker ner. Det är precis som att träna musklerna, tryck på TAB och kolla dina stats. Tack så mycket för hjälpen! Har kommit till Las Venturas nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Hej! Jag behöver hjälp med en grej. När jag ska köra ett av Woozies uppdrag ( Amphibious Assault ) står det att jag behöver "more practice underwater before you can start this mission." Vad ska jag göra? Hålla på och simma hela dagarna eller? På båtskolan har jag nästan guldmedaljer i allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts