Gof Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 När jag ska gå in i en mapp, så öppnas VLC istället, och försöker spela upp alla filmer som kan vara i mappen SAMTIDIGT. Det är lite jobbigt. Hur ska jag gå tillväga nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zelxi Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 När jag ska gå in i en mapp, så öppnas VLC istället, och försöker spela upp alla filmer som kan vara i mappen SAMTIDIGT. Det är lite jobbigt. Hur ska jag gå tillväga nu då? e du säker att det e en mapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 e du säker att det e en mapp? Det borde han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Jadu, underligt problem, testat att avinstallera VLC sen gå in i mappen igen för att se om nått annat program försöker starta filmerna? Annars testa en ominstallation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Kontrollpanelen -> mappalternativ -> visning -> återställ alla mappar kanske hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Kontrollpanelen -> mappalternativ -> visning -> återställ alla mappar kanske hjälper Vill du ha kakor eller en ryska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 jag har det problemet med...kan va så att du har valt "öpna alltid den här filen med VLC", för mappen/filen byter inte icon med VLC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 jag har det problemet med...kan va så att du har valt "öpna alltid den här filen med VLC", för mappen/filen byter inte icon med VLC... om du läser tossies post så ser du hur problemet fixar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts