GTA3 freak Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Va dåligt, så är det ju inte i verkligheten. Jag vet. På riktigt gör det nog ingen skillnad, eller kanske därför att det har med gastrycket efter kulan och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 vadå för sprayteknik?? Han skuter på ett specielt sätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Han skuter på ett specielt sätt!! ok, men mer exakt.... hur skjuter han?? och vet du hur man gör så man kan prata i micken så alla andra hör vad man säger?? (jag vet att man trycker på Q, men hur gör för att det ska funka att trycka på Q) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Han skuter på ett specielt sätt!! hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Eftersom mitt ljud inte funkar har jag aldrig kunnat avgöra om det är bra eller dåligt att köra med ljuddämpare men att använda ljuddämpare försämrar knappast vapnets egenskaper. Om du ska spraya med colten så e det bättre med ljud dämparn tycker jag...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 hur då? w0rd, hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Va dåligt, så är det ju inte i verkligheten. Det är overkligt att de blir är sämre träffsäkerhet men på ett sätt är det bra, om de inte skulle vara någon skillnad på träffsäkerheten om man hade med eller utan ljuddämpare så skulle nog alla köra med dämpare för att de inte hörs på långt avstånd. Nu väljer man ju mellan sämre träffsäkerhet o ljuddämpad och bättre träffsäkerhet o utan ljuddämpare. Själv använder jag utan ljuddämpare p.g.a. de é bättre träffsäkerhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 w0rd, hur då? Det är svårt att förklara, men ni kan ladda ner filen. Men jag ska försöka att förklara. När det kommer en fiende så duckar han (Bättre precision) sen håller han in skut knappen så han skuter 4-5-6 skott och drar musen neråt för annars åker skoten lite var stans Kan inte förklara på ett bättre sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 ok, men mer exakt.... hur skjuter han?? och vet du hur man gör så man kan prata i micken så alla andra hör vad man säger?? (jag vet att man trycker på Q, men hur gör för att det ska funka att trycka på Q) Först måste du ju skaffa ett headset och koppla in det rätt förstås och sen trycker du på radio button, jag tror k är default. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 behöver man ett headset?? min kompis har en vanlig mickrofon, och det funkar för han... koppla in rätt?? hur menar du?? jag har kopplat in den så man kan använda den i ljudinspelaren, men det finns ingen symbol i cs som visar att jag har en mickrofon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Jag tror du måste gå in i Voice Setup innan du kan använda mickrofonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 det har jag prövat men det funkar ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Sen måste du in och joxa på "controls" och välja en knapp som ska vara din "prata-i-micken-knapp" själv har jag V, fast nu funkar inte micken... hmm, en till sak, ljuddämparen ger bättre precision på långt håll (vapnet hoppar inte så förbannat) men gör lite minrde skada, utan ljuddämparen hoppar vapnet mer när man skjuter fast gör lite mer skada. Ett tips är att med smg:s att börja spraya i huvudhöjd, och sen nästan dra ner vapnet i fötterna, då kommer skotten ändå gå i huvudet, p.g.a. rekylen. det funkar väldigt bra på t.ex. icewolrd eller andra trånga banor. vill bara säga att p228 och ak-47 äger det mesta /Tottee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 om du e från lång håll så ducka och skut lite i taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 jag brukar hoppa åt sidan, ducka ochj sen hoppa åt sidan och ducka och skjuta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 behöver man ett headset?? min kompis har en vanlig mickrofon, och det funkar för han... koppla in rätt?? hur menar du?? jag har kopplat in den så man kan använda den i ljudinspelaren, men det finns ingen symbol i cs som visar att jag har en mickrofon... Jo man kan ha vanlig mikrofon fast då måste man ha hörlurar annars blir det rundgång. Du ser inte din egna symbol i CS. Gå in och ställ in Voice button och om det funkar ska det vara en högtalare längst ner till höger på skärmen när du pratar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Jo man kan ha vanlig mikrofon fast då måste man ha hörlurar annars blir det rundgång. Du ser inte din egna symbol i CS. Gå in och ställ in Voice button och om det funkar ska det vara en högtalare längst ner till höger på skärmen när du pratar. aha, jag kan se en liten högtalar-symbol när jag pratar, men jag kan inte se den vid statslistan.... konstigt... äh, strunt samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Man ska inte se en mikrofon vid Statslisten på sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 jag e också bra...dödar nästan HeatoN HAHA lol skule inte tro det hörru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 krypa eller gå gör man för att fienden inte ska höra ens fotsteg,används ofta när det e nåra kvar...granater e rätt bra att ha man bästa är att spara dom mot slutet då dom flesta inte har så mycket hp kvar...flash kan man köpa brukar ofta kasta bort dom snabbt men e bra att ha när man ska in på ett ställe där man vet där det finns fiender....mitt favvo vapen e ju "colten" älskar den AWP e ju kraftigaste vapnet...Para kan man använda på kamikazei uppdrag AWP e bara för lamer det e scout som gäller (det e nått du kan komma ihåg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts