Kurd-Haren Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 när du kastar flash eller nån kommer emot dig, titta bort eller göm dig bakom en vägg...jag försöker ligga lågt å hålla mig vid liv hela tiden men mitt tålamod=0 så jag stormar...och om det e 1 min kvar drar jag mig inte för att försöka rädda gisslan (om jag e ct på en ct bana) fast jag vet det står 6 pers där inne...många som brukar campa för att klara sig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 springer man snabbare mad kniven? det visste inte jag e det bra att kolla runt mycket... det brukar jag glömma så fort jag ser nån börjar jag skjuta och ibland sticker dom men då när jag springer efter tänker jag inte på att titta runt så blir jag dödad av nån annan, hur ska jag kunna komma ihåg det?? och det är väl bra att gå i grupp??? eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Jag lade märke till att många spelare hade kniven framme när de sprang, sen läste jag i en guide att man springer snabbare med kniven p.g.a att den är lättare. Skillnaden märks särskilt om man bär på t.e.x en Magnum eller Para och sedan byter till kniven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 mangnum e AWP... men vilken e para? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 bästa är nästa gå typ 2 å 2 eller 3 å 3...så man har koll åt varje håll men laget ändå ur hyfsat utspriddet...det där med att hålla koll hade jag problem med i början, kunde inte alls skiija lagen i mellan men det e sånt man lär sig...det där med att hålla koll vet jag faktiskt inte...det beror ju vikken bana å vikken plats man e på...är man tex på nått tomt ställe e det ba att ta upp jakten men på ett ställe med mycket folk så kan du låta han dra...din kompisar kan ju stå precis bakom knuten å plocka han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 mangnum e AWP... men vilken e para? FN M249 PARA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 (redigerad) para är det dyraste ( tror jag iaf ) vapnet av alla...jag kände igen det på den gula ammo remsan...kan inte mycke cs för mitt internet har vart f*ckd up ett bra tag nu...Fråga mig efter saker på Star Wars istället nån som spelat Jedi outcast: 2? Redigerad 26 februari, 2003 av Kurd-Haren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 ok, tack för alla tips... om ni har flera tips som ni gärna vill dela med er så e det bara att skriva... (för det behöver jag verkligen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 jag har kommit på mer frågor... som jag gärna vill ha svar på när man hamnar i eldstrider, och måste reloada medans den andra pepprar på för fullt, vad ska man göra då??? e det bra att hoppa mycket? om en fiende har t.e.x AVP, och jag är bakom en låda eller nåt och kan inte sticka utan att han ser mig, vad ska jag göra då??? döda med kniven..... har jag hört ska vara ett av de lite finare sätten att döda nån på, stämmer det?? brukar ni det om ni får chansen??? dör dom snabbt?? och... vad är bäst, krypa när man skjuter eller springa åt sidan, fram å tillbaka??? jag har sett olika personer som gjort båda sätten... förresten... vilken knapp sprayar man en sån där bild??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Se till att reloada så fort du får möjlighet till det, får du slut på ammo under en eldstrid kan du antingen fly eller gömma dig och ladda om eller byta till pistolen om en omladdning skulle ta för lång tid. Det är smart att hoppa när man går runt hörn, ska du döda med kniven så hugg med höger musknapp, med T sprayar du din loggo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 (redigerad) förresten... vilken knapp sprayar man en sån där bild??? T ÄDIT arvid han före Redigerad 27 februari, 2003 av Kloak_råttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 jag har kommit på mer frågor... som jag gärna vill ha svar på när man hamnar i eldstrider, och måste reloada medans den andra pepprar på för fullt, vad ska man göra då??? e det bra att hoppa mycket? om en fiende har t.e.x AVP, och jag är bakom en låda eller nåt och kan inte sticka utan att han ser mig, vad ska jag göra då??? döda med kniven..... har jag hört ska vara ett av de lite finare sätten att döda nån på, stämmer det?? brukar ni det om ni får chansen??? dör dom snabbt?? och... vad är bäst, krypa när man skjuter eller springa åt sidan, fram å tillbaka??? jag har sett olika personer som gjort båda sätten... förresten... vilken knapp sprayar man en sån där bild??? Om du är i "eldstrider" och måste reloada så ta upp pistolen eller gå bakom nått hörn o ladda. Om du ska hoppa mycket får du bestämma själv, själv gör jag det aldrig. Om du står bakom en låda och en camper me awp står och väntar så kan du vänta men försök att springa ut o döda han. Kniv kan du använda om du är nära någon som laddar eller om någon campar så kan du smyga fram, bara du får ett bra tillfälle. Kniv: Har personen fullt i hp så räcker det med två hugg (högerklick), jag rekomenderar dig inte använda vanligt hugg (vänsterklick), det är för svagt och tar för lång tid. Default spray knappen är T. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 vet nån här hur man fixar så man kan prata med varandra (med mikrofonen)??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Ett annat tips är att sikta mot bröstet för dom flesta hukar sig när dom ska skuta då träffar man huvudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 *Om du har ett vapen med ljuddämpare så använd ljuddämparen, då är det svårare för fienden att avgöra varifrån du skjuter. Det är fel, Jag har ett par filmer när HeatoN kör och han använder aldrig ljuddämparen till ex Colten. Jag använda jämt ljuddämparen i början men när jag såg den filmen med hans speciela sprayteknik (har själv samma ) så är ljuddämparen det dåligaste, så jag föredrar att köra utan ljuddämpare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Och så några till tips: Ha 640-480 för då blir allt större och enklare att få HS, och om du skulle skuta 1, 2 eller 3 skott nån stans så Reloda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 vadå för sprayteknik?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Det är fel, Jag har ett par filmer när HeatoN kör och han använder aldrig ljuddämparen till ex Colten. Jag använda jämt ljuddämparen i början men när jag såg den filmen med hans speciela sprayteknik (har själv samma ) så är ljuddämparen det dåligaste, så jag föredrar att köra utan ljuddämpare Eftersom mitt ljud inte funkar har jag aldrig kunnat avgöra om det är bra eller dåligt att köra med ljuddämpare men att använda ljuddämpare försämrar knappast vapnets egenskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Eftersom mitt ljud inte funkar har jag aldrig kunnat avgöra om det är bra eller dåligt att köra med ljuddämpare men att använda ljuddämpare försämrar knappast vapnets egenskaper. Jo det blir sämre precision. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jo det blir sämre precision. Va dåligt, så är det ju inte i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts