Fredrico Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 är någon här bra på cs??? då skulle jag gärna vilja ha lite tips jag känner mig mobbad när alla dödar mig. tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 JAg e bra på CS... Vad vill du ha för tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Jag är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 jag e också bra...dödar nästan HeatoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Jag vill ha alla ni kan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 man ska sikta mot huvet och inte peppra på för fullt när man är långt ifrån varandra...jag vet en sida där det står om vapen och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 En grundregel är att inte spraya med dom lite tyngre vapnerna dvs M4, AK47, Steyr Aug, förutom på mycket nära håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 http://csnation.counter-strike.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 spraya??? med vilken knapp??? vad kan hända??? förresten vilken knapp byter man lag med??? har ni mer tips??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 (redigerad) spraya menas att man håller in skjutknapped atomatvapnen Redigerad 26 februari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 aha... hehe trodde du menade att spraya en sån där bild... men vet du vilken knapp man byter lag med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 "M" e standard till att byta lag. Jag sprayar alltid med M4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 byter lag gör jag iaf på M... mitt tips är väl inget bra tips men jag brukar köra kamikazei stilen... ... köp saker fort som fan....kuta mot motståndarlagets "bas" å sen hoppas du ba på det bästa ....iblan kan man få 5 kills...ibland går det åt tjosan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 ok.... M... det ska jag komma ihåg... men ska man krypa ofta eller bara när man ser en fiende?? e de bra att kasta granater å grejer eller ska man låta andra fixa det?? och vilka vapen e bra??? vet ni något annat som kan vara bra att komma ihåg??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 krypa eller gå gör man för att fienden inte ska höra ens fotsteg,används ofta när det e nåra kvar...granater e rätt bra att ha man bästa är att spara dom mot slutet då dom flesta inte har så mycket hp kvar...flash kan man köpa brukar ofta kasta bort dom snabbt men e bra att ha när man ska in på ett ställe där man vet där det finns fiender....mitt favvo vapen e ju "colten" älskar den AWP e ju kraftigaste vapnet...Para kan man använda på kamikazei uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 colten är skönast... men det är bara ct som har den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 spraya menas att man håller in skjutknapped atomatvapnen Spraya, det var nåt nytt. Jag brukar säga peppra när man skjuter långa skottsalvor utan uppehåll. Jag är ganska dålig på CS, bl a för att ljudet försvinner när jag spelat en kort stund och utan ljud är det väldigt svårt. Enkel vapenguide: *Om du bara har råd med en submachinegun så köp MP5, den är träffsäker, liten och billig. *Ska du köpa en pistol är Desert Eagle(Night Hawk) ett bra val. *Om du har ett vapen med ljuddämpare så använd ljuddämparen, då är det svårare för fienden att avgöra varifrån du skjuter. *Se till att så ofta som möjligt ha en skyddsväst och gärna en hjälm också. *Du kan slänga ett vapen genom att trycka på G, då kan du ta upp ett bättre vapen från nån som redan dött. *Ska du köpa en sniper så köp Magnum som oftast dödar på bara ett skott, Scout är billigare men kräver flera träffar på motståndaren innan han dör. *Ha kniven framme när du snabbt måste ta dig från ett ställe till ett annat, då springer du fortare. *Om man ska snipra från ett speciellt ställe är det smart att slänga ut en rökgranat där fienden kommer dyka upp. Då ser du fienden i kikarsiktet medans de distraheras av röken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 ok..... men när jag försöker flasha någon blir jag oxå flashad.... var jag än står... och jag kan bara inte begrip hur folk kan få headshot så lätt jag hinner knappt träffa dom över huvud taget förresten... kör ni fegstilen eller stormar ni på bara??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 övning ger färdighet... jag stormar inte. och man kan inte säga att det ändra är fegstil (så länge man inte campar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 ok, inte fegstil.... lugnt eller försiktigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts