Jump to content

Counter-Strike

Fredrico
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

krypa eller gå gör man för att fienden inte ska höra ens fotsteg,används ofta när det e nåra kvar...granater e rätt bra att ha man bästa är att spara dom mot slutet då dom flesta inte har så mycket hp kvar...flash kan man köpa brukar ofta kasta bort dom snabbt men e bra att ha när man ska in på ett ställe där man vet där det finns fiender....mitt favvo vapen e ju "colten" älskar den :D AWP e ju kraftigaste vapnet...Para kan man använda på kamikazei uppdrag :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

spraya menas att man håller in skjutknapped atomatvapnen

Spraya, det var nåt nytt. Jag brukar säga peppra när man skjuter långa skottsalvor utan uppehåll. :o

Jag är ganska dålig på CS, bl a för att ljudet försvinner när jag spelat en kort stund och utan ljud är det väldigt svårt. :D

Enkel vapenguide:

*Om du bara har råd med en submachinegun så köp MP5, den är träffsäker, liten och billig.

*Ska du köpa en pistol är Desert Eagle(Night Hawk) ett bra val.

*Om du har ett vapen med ljuddämpare så använd ljuddämparen, då är det svårare för fienden att avgöra varifrån du skjuter.

*Se till att så ofta som möjligt ha en skyddsväst och gärna en hjälm också.

*Du kan slänga ett vapen genom att trycka på G, då kan du ta upp ett bättre vapen från nån som redan dött.

*Ska du köpa en sniper så köp Magnum som oftast dödar på bara ett skott, Scout är billigare men kräver flera träffar på motståndaren innan han dör.

*Ha kniven framme när du snabbt måste ta dig från ett ställe till ett annat, då springer du fortare.

*Om man ska snipra från ett speciellt ställe är det smart att slänga ut en rökgranat där fienden kommer dyka upp. Då ser du fienden i kikarsiktet medans de distraheras av röken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor