KristofferZ Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Hej! Det ärs å att jag har en bärbar dator, så jag har ingen aning hur jag bouncar med lowridern på Cesar Vialpando uppdraget där man ska visa upp sin lowrider, och "hoppa" med den, kan någon berätta?För jagh ari nte de dära siffrorna, till höger.( 1 - 9 ) Så vart ska jag trycka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Hej! Det ärs å att jag har en bärbar dator, så jag har ingen aning hur jag bouncar med lowridern på Cesar Vialpando uppdraget där man ska visa upp sin lowrider, och "hoppa" med den, kan någon berätta?För jagh ari nte de dära siffrorna, till höger.( 1 - 9 ) Så vart ska jag trycka? Du klickar på numlock och så blir vissa av bokstäverna siffror. Det brukar synas på underkansken av bokstäverna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KristofferZ Skrivet 24 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Du klickar på numlock och så blir vissa av bokstäverna siffror. Det brukar synas på underkansken av bokstäverna... Ursäkta, men jag förstår inte altså om jag trycker på NumLock sen? JAHA! nu ser jag som (TEX) I [5] Ahh, tack då! Förlåt men kan du bara lite snabbt berätta vilket knapp gör vad? Asså om man hoppar upp/ner/höger eller vänster. Tack!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Ursäkta, men jag förstår inte altså om jag trycker på NumLock sen? JAHA! nu ser jag som (TEX) I [5] Ahh, tack då! Förlåt men kan du bara lite snabbt berätta vilket knapp gör vad? Asså om man hoppar upp/ner/höger eller vänster. Tack!!! 4= vänster 8=upp 6= höger 2=ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KristofferZ Skrivet 24 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 4= vänster 8=upp 6= höger 2=ner Ah, tack så jätte mycket! allt jag behövde veta ^^Bara ett steg kvar, att få tbx mina gamla filer ( Annan tråd ) Men tack så mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KristofferZ Skrivet 25 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Ah, tack så jätte mycket! allt jag behövde veta ^^Bara ett steg kvar, att få tbx mina gamla filer ( Annan tråd ) Men tack så mkt! Hmm, verkar inte fungera. Ser en där det står INS [NumLk] Trycker där, inget händer Alltså jag prövar de olika bokstäverna där det står siffror fast inget händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Finns det en fn knapp? Mellan Windowstangenten och ctrl? isf tryck på den och sen num lk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Finns det en fn knapp? Mellan Windowstangenten och ctrl? isf tryck på den och sen num lk Eller du kanske fattar att man håller inne fn ich trycker på num... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Kan du inte ändra om tillfälligt i controlls för uppdraget och sen ändra tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sn@ke Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Finns det en fn knapp? Mellan Windowstangenten och ctrl? isf tryck på den och sen num lk Jag har samma problem, men jag har inte nån NUM lock på min laptop. På F 11 tangenten står det iaf Num och sedan en pil neråt, är det de'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jag har samma problem, men jag har inte nån NUM lock på min laptop. På F 11 tangenten står det iaf Num och sedan en pil neråt, är det de'? Då håller du inne fn och trycker på NUM så fungerar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sn@ke Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Då håller du inne fn och trycker på NUM så fungerar det. Det f4n2ar 5nte f-r 05g!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts