Jump to content

iPod strul

Tux
 Share

Recommended Posts

Förra veckan så formaterade jag min dator och idag så beslöt jag mig för att synka lite musik på ipoden. Först fick jag problem med att USBAPPL.SYS inte fanns så jag installerade om iTunes och då löste det sig. Men nu när jag väljer vilka playlists jag ska synka så synkar iTunes allting. All musik. Allt. Och den är också allmänt seg. Fattar inte varför :naughty: .

Testade precis Yamipod men jag fattar noll vad man ska göra där. Jag är så van vid iTunes och nu vill det inte funka ^_^

Kan tillägga att i ipoden så syns inte all musik men i iTunes så står det att jag har synkat 2.3 gig.

En sak till, jag har försökt ta bort all musik och prova igen men iTunes vill inte ta bort musiken från iPoden :S

EDIT: Är detta farligt att göra? http://www.methodshop.com/gadgets/ipodsupport/erase/

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade strul med min ipod (inte samma, den dog bara)

men då tröck jag in först menu sen "enter" då gick den igång å funkade fint igen.

Vet att det inte alls är samma sak, men kanske funkar..

Tror inte det kommer funka. Jag håller på att återställa iPoden nu men nu hängde den helt plötsligt sig, mitt under återställningen :naughty:^_^:doh::lol:

EDIT: Det verkar som om det inte är nåt fel på iPoden, utan den verkar synka hela Musik mappen. Antar att det är nån alternativ i iTunes som gör att den synkar allt.

EDIT2: Jag fick radera alla låtarna i mappen "Musik" i iTunes och sedan bara importera dom låtar som jag har i mina playlists. Förhoppningsvis så funkar detta.

EDIT3. Aja det funkade nu. Synd att man måste göra så här men... äh, jävla iTunes.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor