Tux Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 En sån här tråd har säkert varit uppe innan (säkert av mig åsså). Hur som helst, jag söker just nu ett magi spel där man i tredjeperson kan springa runt och utföra magiska krafter. Typ som en Mage i WoW. Dessa känner jag redan till: Oblivion WoW Harry Potter Men finns det andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Dark Messiah ! Jag tycker att det är kul iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Perfect World, Flyff och andra MMORPG spel brukar ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) En sån här tråd har säkert varit uppe innan (säkert av mig åsså). Hur som helst, jag söker just nu ett magi spel där man i tredjeperson kan springa runt och utföra magiska krafter. Typ som en Mage i WoW. Dessa känner jag redan till: Oblivion WoW Harry Potter Men finns det andra? Diablo II + Lord of Destruction. De ultimata spelen. Redigerad 23 februari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Nox Ett mycket bra spel enligt mig. Bra story och kul idé att spela igenom storyn på tre olika sätt. Går att välja om du vill spela som magiker (mycket magiska krafter, no shit), som trollkarl (lite mindre magiska krafter) eller som krigare (nästan inga krafter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Diablo II + Lord of Destruction. De ultimata spelen. Sen när är D2 i First Person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Sen när är D2 i First Person? Det frågades ju dock efter tredje person.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Sen när är D2 i First Person? -- Morrowind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Det frågades ju dock efter tredje person.... <-- Brutalväckt av mina syskonbarn efter 5 timmars sömn.. Vad begär du av mig? Men nja, fortfarande. Skaffa inte D2 om du bara gillar Mages. Sorc's i D2 är bra, men i Hell så kan du lika gärna skrota dom, då alla monster är immun mot i princip all magi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) <-- Brutalväckt av mina syskonbarn efter 5 timmars sömn.. Vad begär du av mig? Men nja, fortfarande. Skaffa inte D2 om du bara gillar Mages. Sorc's i D2 är bra, men i Hell så kan du lika gärna skrota dom, då alla monster är immun mot i princip all magi. Visserligen, men har man väl kommit in i D2 så lirar man ju alla klasser hejvilt, alla klasser är skitroliga att lira med då! Jag saknar sommarlovet då jag och en polare lirade varje natt, hela nätterna. Sedan på dagarna var vi iväg och gjorde något. Edit: Annars kan ju kanske Necro på ett tveksamt sätt klassas som magiker. Inte samma sorts magi som Tux förmodligen är ute efter, men på en viss nivå är det ju ändå magi? Både till att summona och attackera med. Redigerad 23 februari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Han frågar bestämt efter Magiker. Visst kan han spela andra klasser, men isf. finns det hur många spel som helst där ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 <-- Brutalväckt av mina syskonbarn efter 5 timmars sömn.. Vad begär du av mig? Men nja, fortfarande. Skaffa inte D2 om du bara gillar Mages. Sorc's i D2 är bra, men i Hell så kan du lika gärna skrota dom, då alla monster är immun mot i princip all magi. Lägger du dina talent points rätt så kan du ta dom på Hell. Har för mig att i frost trädet så finns det nån ability som sänker mostståndarens ressistence mot frost med typ 80% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Lägger du dina talent points rätt så kan du ta dom på Hell. Har för mig att i frost trädet så finns det nån ability som sänker mostståndarens ressistence mot frost med typ 80% De har inte ressistance mot element. De är immuna. Det är två skillda saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Lägger du dina talent points rätt så kan du ta dom på Hell. Har för mig att i frost trädet så finns det nån ability som sänker mostståndarens ressistence mot frost med typ 80% som eXo säger, monsterna blir immuna mot i princip alla magier. så du är helt körd helt enkelt. Enda sättet att spela blir att gruppa med andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 - Fable: TLC - Gothic III - Overlord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts