eXotic Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) Ja, det är ju trotsallt något som man kommer ha med sig hela livet. Sa jag det? Sa jag det? Sa jag det? Jag menade självklart resten av tiden på forumet. Nåväl, nu fegade ju simpleeminemplan ur och drog sig tillbaka till sitt gamla nick. Edit: Det är dock förbjudet att ta med sig en klon med dina gamla kläder på in på krogen för att sedan kunna göra två saker samtidigt. Detta kommer få dig och din klon utslängd. Alltså, om du gör ett nytt account när ditt gamla inte är bannad så är det absolut förbjudet att senare börja använda ditt första account igen. Ser vi detta så kommer vi åtgärda detta med en ban på båda accounten. Hmm, eminem gick ju tillbaka till sitt gamla acc. Eller menar du, Stellan, bara om han går tillbaka till sitt gamla och använder båda två samtidigt? Redigerad 4 mars, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Sa jag det? Sa jag det? Sa jag det? Jag menade självklart resten av tiden på forumet. Nåväl, nu fegade ju simpleeminemplan ur och drog sig tillbaka till sitt gamla nick. Edit: Hmm, eminem gick ju tillbaka till sitt gamla acc. Eller menar du, Stellan, bara om han går tillbaka till sitt gamla och använder båda två samtidigt? Det är att använda 2 accounts samtidigt som ärförbjudet. Nu kan jag inte förstå varför P12 eminem har så jävla usel fantasi, men om han vill ha tillbaka sitt eminem accounts så får han det. Men då blir simple bannat. eminem33 är helt enkelt en dum jävel som inte fattar vad jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Welcome to the Global Criminal Database. Bypassing monitor... Bypassing proxy... Double account Commit changes Authorise arrest Authorisation accepted. This man will be arrested within 3 hours. hahaha treviligt att nån annan har spelat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 hahaha treviligt att nån annan har spelat det Uplink right? isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts