eminem33 Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 (redigerad) Får man göra ett nytt konto så man får ett nytt namn ?? i så fall vill jag också byta hatar eminem! Jag vill göra ett nytt konto jag ska typ heta simple182plan pga jag gillar simple plan och blink 182 !! MEn vill bara ha typ någon bekräftning på att jag får det så jag typ inte blir bannad eller nåt sånt skit? lol Edit: ny sida! Redigerad 2 mars, 2008 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Får man göra ett nytt konto så man får ett nytt namn ?? i så fall vill jag också byta hatar eminem! Jag vill göra ett nytt konto jag ska typ heta simple182plan pga jag gillar simple plan och blink 182 !! MEn vill bara ha typ någon bekräftning på att jag får det så jag typ inte blir bannad eller nåt sånt skit? lol Edit: ny sida! Men då måste du ju byta igen när du kommer på att de sög också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Men då måste du ju byta igen när du kommer på att de sög också? ...precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Men då måste du ju byta igen när du kommer på att de sög också? Nej dom äger det är bara ni som inte har fattat än .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Nej dom äger det är bara ni som inte har fattat än .. OKEJJ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 ...precis. Men du gillar väl dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simple182plan Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Men du gillar väl dem? Vem jag ? Jag gillar simple plan o blink 182 eller vem pratar du med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 (redigerad) Vem jag ? Jag gillar simple plan o blink 182 eller vem pratar du med Han jag citerade..... *edit* honom.. fan *edit2* vad ska det vara? Redigerad 2 mars, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Vem jag ? Jag gillar simple plan o blink 182 eller vem pratar du med Welcome to the Global Criminal Database. Bypassing monitor... Bypassing proxy... Double account Commit changes Authorise arrest Authorisation accepted. This man will be arrested within 3 hours. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Vem jag ? Jag gillar simple plan o blink 182 eller vem pratar du med Jag visste inte att det var möjligt, men om något så har ditt nick blivit ännu sämre än vad det redan var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 (redigerad) Alltså.... Redigerad 2 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Alltså.... Wööörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Haha, simple182plan är ta mig fan mycket fulare än eminem33! Seriöst, ska man byta nick så ska det väl åtminstone vara något genomtänkt. Jag tycker synd om dig som kommer få dras med det där nicket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Mindless36FlyIndulgence ska jag byta till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 50slagsmålsklubbencent047 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 JAG VILL HETA TWEBAB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Ravendark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Ravendark. Räven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Räven! Sant! Hm, tål att tänkas på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Haha, simple182plan är ta mig fan mycket fulare än eminem33! Seriöst, ska man byta nick så ska det väl åtminstone vara något genomtänkt. Jag tycker synd om dig som kommer få dras med det där nicket. Ja, det är ju trotsallt något som man kommer ha med sig hela livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts