Shady_4_life Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Tja, hitta inget om det, och ja jag undrar hur man ändrar sitt nickname om det ens går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Tja, hitta inget om det, och ja jag undrar hur man ändrar sitt nickname om det ens går? Du kan inte ändra det själv. Du får istället skicka PM till Hultan och säga att du vill byta, och vad du vill byta till. Eller kanske email fungerar bättre när han inte är alltför aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 23 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Du kan inte ändra det själv. Du får istället skicka PM till Hultan och säga att du vill byta, och vad du vill byta till. Eller kanske email fungerar bättre när han inte är alltför aktiv. okejdå! men var hittar man hans email adress då? är inte så hype på att hitta sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 okejdå! men var hittar man hans email adress då? är inte så hype på att hitta sånt webmaster@gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Ha inte alltför höga förhoppningar bara, det är lite mer än ett år sedan någon sist fick byta sitt nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Ha inte alltför höga förhoppningar bara, det är lite mer än ett år sedan någon sist fick byta sitt nick Haha! Nu kom jag att tänka på en sak... 30 april 2006 kl 21:11 skickade jag följande PM till Mr. H: Umberto >>> McDuck McDuck! How's about that? Såhär i efterhand kan ju konstatera att det inte var så dåligt att Mr. H inte bytte mitt nick trots allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Haha! Nu kom jag att tänka på en sak... 30 april 2006 kl 21:11 skickade jag följande PM till Mr. H: McDuck! How's about that? Såhär i efterhand kan ju konstatera att det inte var så dåligt att Mr. H inte bytte mitt nick trots allt.. Jag vill byta namn till Eco, så kan vi bilda radarparet Umberto Eco. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Tja, hitta inget om det, och ja jag undrar hur man ändrar sitt nickname om det ens går? Varför ska du byta? Ditt är ju asgrymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Byta-nick-tankarna gav jag upp för länge sedan. Det är ingen riktigt mening med det måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 23 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Varför ska du byta? Ditt är ju asgrymt. haha, man hörde (läste? ) inte alls din ironi där jag ska ha DizzY eller nåt sånt.. och bytar han inte namnet gör jag ny användare bara, vill inte ha denna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) haha, man hörde (läste? ) inte alls din ironi där jag ska ha DizzY eller nåt sånt.. och bytar han inte namnet gör jag ny användare bara, vill inte ha denna.. Ja, det lär ju se bra ut. Redigerad 23 februari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 24 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Ja, det lär ju se bra ut. vad menar du?! han e ju typ aldrig inne på sidan lixom? och jag ser inte problemet att ändra ett nickname.. är de för mkt begär så får han ju stå ut med att jag gör ny användare ju.. right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 vad menar du?! han e ju typ aldrig inne på sidan lixom? och jag ser inte problemet att ändra ett nickname.. är de för mkt begär så får han ju stå ut med att jag gör ny användare ju.. right? Så länge forumet är uppe så finns han kvar, det verkar som om han inte behöver vara inloggad för att pyssla med det. För hur ofta brukar forumet vara offline t.ex.? Varför inte bara, som alla andra som har försökt, acceptera att du måste heta namnet du en gång registrerade dig med för alltid? Ett 4 år gammalt konto överger man väl inte bara förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 vad menar du?! han e ju typ aldrig inne på sidan lixom? och jag ser inte problemet att ändra ett nickname.. är de för mkt begär så får han ju stå ut med att jag gör ny användare ju.. right? Jag kan ju ge dig förhoppningen att jag ansökte för kanske ett och ett halvt år sedan. Jag frågade om jag kunde få heta BRENDANBENSONÄRKUNG. Tyvärr fick jag inte det positiva svar av honom jag hade hoppats på. Men det är värt ett försök, för det var ju som sagt inte så värst länge sen han svarade på min ansökning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Byta-nick-tankarna gav jag upp för länge sedan. Det är ingen riktigt mening med det måste jag säga. Inte funderat på att börja skriva grönt igen? Det är ju inne att vara miljövänlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Jag vill byta till Von Schnigelberg Redigerad 25 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 25 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Så länge forumet är uppe så finns han kvar, det verkar som om han inte behöver vara inloggad för att pyssla med det. För hur ofta brukar forumet vara offline t.ex.? Varför inte bara, som alla andra som har försökt, acceptera att du måste heta namnet du en gång registrerade dig med för alltid? Ett 4 år gammalt konto överger man väl inte bara förresten? 4 år gammalt? hehe, så viktigt är inte ett konto för mig.. detta är ett konto för mig bara.. fast vill inte ha detta namnet.. men tar han sån tid på sig att svara så skiter jag i det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Hah! Tja ALLA jaa, antar att dem flesta förstår vem jag är stäng tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Din signatur på Shady stämmer inte. Du heter fortfarande Shady_4_life, du har bara gjort en ny användare. Sen edit: Inlägg nummer 6000. Nästa mål är 6666. Redigerad 25 februari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Hah! Tja ALLA jaa, antar att dem flesta förstår vem jag är stäng tråden! Kanske du får en varning nu pga att man inte får ha mer än ett konto, fasst det är en jävligt töntig regel imo! Redigerad 25 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts