MetoC7 Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 (redigerad) kan man spela cs utan att ha half-life undrar bara för mitt half-life blev trasigt :'( isåfall hur laddar man ner det utan att man inte behöver half-life Redigerad 26 februari, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Ladda ner retail-version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 (redigerad) tack väldigt mycket jag älskar cs och gta 3 gta vc annars skulle jag inte vara här var ska man lägga den Redigerad 26 februari, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 tack väldigt mycket jag älskar cs och gta 3 gta vc annars skulle jag inte vara här var ska man lägga den Varsågod Jag antar tyvärr att det här bara är en uppgradering av retail-versionen. Om du ändå ville ha den här filen, så kör du den bara, den är en uppgradering av en befintlig retail-version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 det stog nåntting konstigt så här stog det you are atemting the conter strike update an invald directory you must install the update where the same directory where counter-strike are instaled Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 det stog nåntting konstigt så här stog det you are atemting the conter strike update an invald directory you must install the update where the same directory where counter-strike are instaled Filen du ladda hem, lägg den i CS mappen é testa installera därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts