Eudoros Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Hehe, jag har aldrig förstått den där. Jag dricker bara lite då och då vafan, knaske gjort bort mig. Kan se det framför mig - Vinnie utbrister "_JAG HAR ALDRIG_ SPANAT IN EN KEBAB!" samtidgt som Tweak, ovetandes om innebörden, smuttar på sin shot...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Känns ju troligare att det blir "oj han dricker, då dricker jag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Igår lekter jag skumma över festhållarens diskho med diskmedel så det blev ett jätteskumberg över diskbänken. Sen roade vi oss med att gömma saker under skummet i diskohon. Bla, en halv kortlek, burkar, skinka och festhållarens strumpor. Det var en kul lek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts