Foo Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Idag ska vi i min korridor ha lite fest och så ska vi runt till allas rum där det bjuds på något. Men samtidigt tänkte jag att vi i varje rum ska leka en lek Så har ni förslag på lekar/spel som inte tar allför lång tid? Alla förslag är välkommna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Ryska posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Sanning eller konsekvens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Jag har aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Fiskdamm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Brännboll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Foo är 21 inte 14... Kör drikspel, typ den där elsaken som spelar musik och sen tystnar den som trycker sist får en feting smäll. Då får den personen dricka. Redigerad 22 februari, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Fiskdamm! Lätt! Fast med massa fula/roliga produkter som 10-pack kondomer, snusdosor, getost etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Lätt! Fast med massa fula/roliga produkter som 10-pack kondomer, snusdosor, getost etc. Och Zoo-godis, Bamse-tandkräm och Herrgårdsost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Och Zoo-godis, Bamse-tandkräm och Herrgårdsost! Nu gick du för långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Lätt! Fast med massa fula/roliga produkter som 10-pack kondomer, snusdosor, getost etc. Och Zoo-godis, Bamse-tandkräm och Herrgårdsost! Och en uppblåsbar Barbara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 LEKTRÅDAR ÄR FÖRB... Eller, nä, vänta här nu... Mörkerkurragömma kanske? Är man i en stor, nedsläkt byggnad är det riktigt härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Find the Saltine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Find the Saltine. :D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Som Kebapen sa; Jag har aldrig, fast man dricker istället för att ta ett bröst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Som Kebapen sa; Jag har aldrig, fast man dricker istället för att ta ett bröst Annars skulle man väl kunna försöka fixa till det där med att "ta ett bröst", tror det skulle bli ganska kul det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag har aldrig! Vad är det? Förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Vad är det? Förklara. "Jag har aldrig sugit av StellHell" Då får alla som _har_ gjort det dricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 "Jag har aldrig sugit av StellHell" Då får alla som _har_ gjort det dricka. Hehe, jag har aldrig förstått den där. Jag dricker bara lite då och då vafan, knaske gjort bort mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Hehe, jag har aldrig förstått den där. Jag dricker bara lite då och då vafan, knaske gjort bort mig. Haha, bra jobbat Tweak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts