Kebab Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Hej. Sedan någon månad tillbaka ser jag "källkoden" (eller vad det kallas) vid de flesta länkningar som sker på forumet. Det konstiga är att jag aldrig sett någon annan gnälla på det, så jag undrar om det bara är för mig som det är så? I början såg jag det bara i quotes, ( http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=968964 ) men numera ser jag det i nästan varje post. Hilfe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 jag har sett det, orkar bara inte bry mig, CAREFACE LIZZ0M! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 jag har sett det, orkar bara inte bry mig, CAREFACE LIZZ0M! Tss. Det är fult och det är irriterande. Tillräckligt med anledning till att jag ska orka bry mig. Kan ju vara bra om Hultenius får reda på det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Jag har än så länge bara sett det i quotes, men i själva posterna har jag inte märkt nåt... Men en bugg måste det vara, och jag vill minnas att Hultan sagt nåt om att det skulle fixas vid nästa uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Ingenting som jag har märkt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Fel. Redigerad 22 februari, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Haha, jag som trodde att det bara var jag som såg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Sådär är det i princip i varje länk för mig, men inget jag bryr mig om, eftersom de ändå funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts