Mathias Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 För ett tag sedan råkade jag installera någon yahoo-bar i mitt firefox. Sedan det har varje ny flik öppnats med någon sökruta med yahoo och även om jag skriver något i adressfältet så söker den på yahoo istället för google. Jag har avinstallerat den och även installerat om firefox. Google är fortfarande startsida och så vidare. Hur får jag tillbaka google som 'standard'-sökmotor? Och hur får jag nya flikar att öppnas tomma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Skriv in about:config i adressfältet, tryck enter Leta upp och dubbelklicka på raden "keyword.URL" Skriv in http://www.google.com/search?&q= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Det är ju helt underbart, tack så mycket. Nu blir det yahoo igen när jag startar om firefox, hur sparar jag about:config'en? Redigerad 22 februari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Åh vad dumt, glömde kolla tillägs-menyn. Efter att ha tagit bort därifrån och sedan återställt allt igen funkar det fin fint. Tack båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts