Mathias Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Laddar ner samma bilder, bara 9 timmar kvar... P-C, du har får många bilder! 0.4% and going50kb/s ner, 60kb/s upp.. Vafan P-C! Bwahaha . . . servicen var bra mycket bättre på den fotoaffär jag var inne på. Redigerad 22 februari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Varför snackar ni om PC´s semesterbilder i min topic för? Vart hittar man dem btw vill med se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Varför snackar ni om PC´s semesterbilder i min topic för? Vart hittar man dem btw vill med se! Jag hoppas att du också skojar you've got PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Oh nu har det dragit på! ~300kb/s, har P-C's semesterbilder om 20 minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Bwahaha . . . servicen var bra mycket bättre på den fotoaffär jag var inne på. Tack för att du tipsade mig om den. Det gick mycket fortare att framkalla bilderna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Jag hoppas att du också skojar you've got PM. Nej, jag är bara fruktansvärt trög ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Faktist roligare än man tror. Lagom B-humor. Zombie <3 Blondie. Galna hillbillies och professorer. Helt klart värt att lira när man har tråkigt. (Klarade, om jag förstått det rätt andra "delen" av spelet nyss. D.v.s Döda Nazitysken som flyger runt i Jetpack.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 HAHAHA alltså Vice du är den gulligaste i världen. Klockan sex på morgonen och det här, underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Vice. är alltid vice. laddar ner semesterbilderna jag med ska vi se om det blev några bra foton^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 HAHAHA alltså Vice du är den gulligaste i världen. Klockan sex på morgonen och det här, underbart! Haha tack, kul att kunan roa er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Klarade precis ut det. Kort men roligt, helt klart. Spelet har 12 levels, som delas upp i olika mindre delar. Jag tror spelet har 3 "Huvudbossar" och flera mindre bossar. Första bossen: Hillbillyn. Ett helt hus fullt med rednecks med motorsågar och gevär. I sista rummet så sitter gubben med en hel hög av dynamit. När du kommer dit så skrämmer du upp honom, och det slutar med att du slänger gubbens tändsticka bland dynamiten och spränger huset. Andra bossen: Galna Proffessorn. Efter en sprängd damm och annat mys så måste du ta dig till proffessorns lab. Väl där så flyger han runt med jetpack så du måste trycka på 4 knappar som sätter igång en generator som chockar honom. Detta måste göras 3(?) gånger. Tredje bossen: Borgmästaren. Du möter honom i sista rummet på hans stora "palats" mitt i staden. Hans skrivbord har farliga laserstrålar, och det kommer folk från fyra rum som du måste göra till zombies, för att sedan förstöra 3 skyddsväggar han har runt sig. Tar en bra stund att ta sönder dom också. Mindre bossar är; Polischefen i början. Du dansar mot honom, för att sedan besegra honom. Första motorsågsgubben. I shoppingcentret är han högst upp. Tar ett tag att få ner honom, men till slut kan du äta hans hjärna. Sångaren. Han är precis innan sista bossen. Han och 3 andra kommer försöka stoppa dig. Lättaste är faktist att smyga upp med handen och ta en gubbe och skjuta ihjäl dom andra. Lite historik: Huvudkaraktären: Du var en dörrförsäljare som kom till ranchen 1929(39?). En flicka var där som blev förälskad direkt. Ni har sex, men hennes pappa kommer hem. Han tar med dig ut och skjuter dig. Hillbillyn: Detta är pappan. När ni möts så kommer han känna igen dig och bli skräckslagen. Kvinnan: Detta är dottern han träffade som nu växt upp. Spelets huvudstory är faktist att dom ska förenas igen. Precis innan du slåss mot sista bossen så käkar du hennes hjärna. Borgmästaren: Detta är dotterns och således ditt barn. När du käkat hans mamma och sedan besegrat honom så vill du käka hans hjärna också, vilket mamman stoppar. Slutet: Du och kvinnan springer bort till en båt. Ni åker ut, och man får se 3 plan komma och släppa bomber över staden. Dom kysser varandra och bilden drar ihop sig till ett hjärta som fadar ut och upp kommer ett "The End" i hjärtat. Sen kommer eftertexter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Klarade precis ut det. Kort men roligt, helt klart. Då kanske du kan hjälpa mig med en level den leveln när man är på den där gatan med soldater efter staden raserats, och en stridsvagn åker fram och tillbaka, nån bana efter dammen brustit. vad ska man göra där? har försökt gå genom många dörrar men går inte, försökt sabba pansarvagnen men det går inte heller NVM; klarade ut det nu extremt roligt spel, synd det var så kort och inget "free roam" finns =/ Redigerad 24 februari, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Jag klarade inte dansen med polischefen!? Jag bara morrade när jag skulle dansa. Hur 17 dansar man??? O.o Fick välja "Skip" till slut >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Oh nu har det dragit på! ~300kb/s, har P-C's semesterbilder om 20 minuter! Ironiskt nog så tankade Curly alla mina semesterbilder från höstlovet på DH för något år sen. Så skämta inte om sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Hur F*N klarar man den där killen som har en jetpack? Jag är vid nån strömsak/er. Zombies skall ställa sig och strömmen skall gå genom dem, men den där flygande killen dödar dem konstant! Hur tar man död på honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Hur F*N klarar man den där killen som har en jetpack? Jag är vid nån strömsak/er. Zombies skall ställa sig och strömmen skall gå genom dem, men den där flygande killen dödar dem konstant! Hur tar man död på honom? Alt1: Använd handen på en gubbe med hatt och skjut ner honom. Alt2: Vissla alla zombies till den sista strömsaken och få in zombies i den. När den väl är igång kommer han flyga in i strömmen och dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Alt1: Använd handen på en gubbe med hatt och skjut ner honom. Alt2: Vissla alla zombies till den sista strömsaken och få in zombies i den. När den väl är igång kommer han flyga in i strömmen och dö. Ah tusen tack, får prova det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Jag blev faktiskt sugen på att testa Stubbs the zombie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Nån som vet om det finns nått demo? Vill testa innan jag köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts