Vice. Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 (redigerad) Funderar på det här nya spelet, har ni spelat det? [youtube-old]7VwEs_UGHxs[/youtube-old] [youtube-old]nW9c5EZqBtQ&feature=related[/youtube-old] [youtube-old]rFNNPS2LgN0&feature=related[/youtube-old] Redigerad 21 februari, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Funderar på det här nya spelet, har ni spelat det? *trailers* Ser sjukt kul ut. Tycker att du ska köpa det, för det ser mycket underhållande ut, kanske inte den bästa grafiken. Men nog ser det kul ut, ett lite annorlunda spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Första videon där är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Funderar på det här nya spelet, har ni spelat det? Finns ett demo på steam. Kanske värt att testa det först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Jag började .. hrm.. köpa det när jag fick min mac men efter en månad gav jag upp. Inte tillräckligt med .. butikspersonal .. Synd, för det verkar väldigt underhållande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Första trailern såg det riktigt kul ut zombie på 50 talet men sen de två andra ingame trailersarna såg det inte lika roligt ut =/ "köper" nog det om det är mycket humor i det, sånt gillarj ag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Jag började .. hrm.. köpa det när jag fick min mac men efter en månad gav jag upp. Inte tillräckligt med .. butikspersonal .. Synd, för det verkar väldigt underhållande! 43% and ongoing.. På dina semesterbilder du har på bilddagboken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) 43% and ongoing.. På dina semesterbilder du har på bilddagboken.. Ganska dålig fart på den blunda för att jag skrev fel Redigerad 22 februari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Ganska dålig fart på den blunda för att jag skrev fel Du har fler bilder än mig.. Mina bilder jag fick tag på låg bara på 1.99 GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Du har fler bilder än mig.. Mina bilder jag fick tag på låg bara på 1.99 GB. Haha, laddar du hem den barnvänliga, bantade versionen? Edit: Skyller det där på att klockan är mycket, men någon som spelat och vet om det är kul? Redigerad 22 februari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Min kompis har detta spel och han tycker det är urkul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Gick inte spela, hela skärmen började blinka när jag körde igång. Ansträngde mig inte allt för mycket för att få det att fungera, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Ploppade ner i blevlådan imorse. Spelade en bit in på andra banan, sen stängde jag av. Det var inge vidare. Känns så billigt. Det var taskig styrning, dålig grafik, samma sak gjorde man hela tiden. Nejdu Vice., köp inte det här spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Ploppade ner i blevlådan imorse. Spelade en bit in på andra banan, sen stängde jag av. Det var inge vidare. Känns så billigt. Det var taskig styrning, dålig grafik, samma sak gjorde man hela tiden. Nejdu Vice., köp inte det här spelet. Så du har det? Ska du sälja det?=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Så du har det? Ska du sälja det?=) Skriv till mig på msn så kan vi snacka mer om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Skriv till mig på msn så kan vi snacka mer om det. Japp, så fort jag kommer hem. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Japp, så fort jag kommer hem. =) Du vet att Lajnux bara laddat hem P-C's semesterbilder va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Du har fler bilder än mig.. Mina bilder jag fick tag på låg bara på 1.99 GB. Laddar ner samma bilder, bara 9 timmar kvar... P-C, du har får många bilder! 0.4% and going Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 50kb/s ner, 60kb/s upp.. Vafan P-C! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Ploppade ner i blevlådan imorse. Spelade en bit in på andra banan, sen stängde jag av. Det var inge vidare. Känns så billigt. Det var taskig styrning, dålig grafik, samma sak gjorde man hela tiden. Nejdu Vice., köp inte det här spelet. Jag tar tillbaka det jag sa förut. Lajnux har helt rätt om det här spelet, det var absolut inte kul. Jag tröttnade redan vid starten, när man skulle guidas av en "robot". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts