Elander Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Det finns två stycken nya videos uppe på Gametrailers.com nu, men i skrivande stund fungerar inte Dilettante Hybrid trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Det finns två stycken nya videos uppe på Gametrailers.com nu, men i skrivande stund fungerar inte Dilettante Hybrid trailern. Dilettante Hybrid Phil Bell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 (redigerad) Dilettante Hybrid Phil Bell Ser det inte ut som ett hus på landet i slutet av Phil Bell? Redigerad 21 februari, 2008 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 I den första filmen när han sparkar sönder rutan på bilen så försvinner det krossade glaset på marken någon sekund efter. Sånt gillar inte jag! Det borde ligga kvar och spawnas bort när man inte är i närheten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 I den första filmen när han sparkar sönder rutan på bilen så försvinner det krossade glaset på marken någon sekund efter. Sånt gillar inte jag! Det borde ligga kvar och spawnas bort när man inte är i närheten . Jag tycker överhuvudtaget att den animationen såg skitkonstig och ful ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Jag tycker överhuvudtaget att den animationen såg skitkonstig och ful ut. Håller med fullständigt... Visst spelet verkar SKIT GRYMT men jag tycker att animationen på gubbarna (när man skall göra missions och dom rör sig när dom pratar) ser urusla ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Glaset spawnades alldeles för fort. Ser fult ut. Färjan såg faktiskt väldigt tjuff ut. Skulle bara fattas om man fick skåda en lika fattig färja som i LCS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Glaset spawnades alldeles för fort. Ser fult ut. Färjan såg faktiskt väldigt tjuff ut. Skulle bara fattas om man fick skåda en lika fattig färja som i LCS. Ehm, vilken färja...? I filmerna alltså, inte LCS. Redigerad 22 februari, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Ser det inte ut som ett hus på landet i slutet av Phil Bell? Säkert en cutscene. Ang. glaset så gör det inte så mycket. Åh, glaset spawnas bort för fort, nu är spelet förstört. Njae, en tråkig detalj kanske, men annars helt dugligt. Nice videos för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Hur kan något spawnas BORT?! Spawn är ju liksom...något nytt, något som tillkommer. Nåja, att glaset försvinner såpass fort gör mig inget faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Håller med fullständigt... Visst spelet verkar SKIT GRYMT men jag tycker att animationen på gubbarna (när man skall göra missions och dom rör sig när dom pratar) ser urusla ut... Det är just dem animationerna som gör det till GTA. Rockstar har själva sagt det. Att animationerna i spelet spelar stor roll för att det verkligen ska kännas som ett GTA spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 (redigerad) Men herregud vad alla skall gnälla på glaset. Det ser bra ut i mina ögon, inget jag blir "störd" på. Ser så mycket bättre ut än när man bara röck upp en låst bildörr, sedan bara satte sig och körde iväg. Så fort någon ser något som inte ser bra ut, så sätter folk igång och gnäller lite. Oavsett om vissa detaljer/texturer/whatever inte är så snygga, så blir det här lätt "årets spel" för mig. Och som tommy vercetti skrev: Det skall ju finnas GTA-känsla i liret, vilket det gör, av det jag har sett. Jag vill inte ha ett GTA IV som inte känns som GTA. Redigerad 28 februari, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddZ Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Grafiken på elden tycker jag dom har förbättrat väldigt mycket sen GTA SA när man gör så det börjar brinna.. Kolla på bilen som brinner. Vi ska inte hoppas för mycket bara kan finnas mycket som igentligen inte äns är med i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Jag märkte inte ens glaset förrens ni nämnde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts