GTAmanen Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 jag har laddat ner en mode som heter noobmode men när jag seter på spelet så funkar inte spelet varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 jag har laddat ner en mode som heter noobmode men när jag seter på spelet så funkar inte spelet varför Den är säkerligen felinstallerad... har du lästreadme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Har du gjort ett "new game"? Om ja, installera om, läs readme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAmanen Skrivet 22 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 jag har inte startat new game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 jag har inte startat new game Gör det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 jag har inte startat new game Gör det:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts