GTAmanen Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 jag har klarat zeros uppdrag som heter now modell army det uppdrag heter nåt sånt kommer inte ihåg men efter det uppdrag kommer inget nytt uppdrag varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zelxi Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) jag har klarat zeros uppdrag som heter now modell army det uppdrag heter nåt sånt kommer inte ihåg men efter det uppdrag kommer inget nytt uppdrag varför hmmm? e du säker på att den heter så? Den heter faktiskt "new model army". Och svaret på din fråga är att köpa ett nytt sparställe, wang cars property. Nästa gång du har ett problem med spelet.....gå in här..... www.gamefaqs.com Redigerad 23 februari, 2008 av zelxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 hmmm? e du säker på att den heter så? Den heter faktiskt "new model army". Och svaret på din fråga är att köpa ett nytt sparställe, wang cars property. Nästa gång du har ett problem med spelet.....gå in här..... www.gamefaqs.com Eller fråga i ett forum, som fungerar på ungefär samma sätt, plus att det förmodligen går snabbare och djupare svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zelxi Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Eller fråga i ett forum, som fungerar på ungefär samma sätt, plus att det förmodligen går snabbare och djupare svar. Vad menar du med att det fungerar på samma sätt? jag antar att du aldrig har varit inne på gamefaqs....och att det kanske är djupare svar i forumet = yes men snabbare? bara om det finns någon online samtidigt som kan svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Vad menar du med att det fungerar på samma sätt? jag antar att du aldrig har varit inne på gamefaqs....och att det kanske är djupare svar i forumet = yes men snabbare? bara om det finns någon online samtidigt som kan svaret. Här får du svar på svenska, och om det är något med "guiden" du inte förstår är det bara att säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zelxi Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Här får du svar på svenska, och om det är något med "guiden" du inte förstår är det bara att säga det. okej, när jag sa "Nästa gång du har ett problem med spelet.....gå in här..... www.gamefaqs.com" menade jag mission... annars kan det alltid frågas =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts