Eudoros Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Fick denna länk utav min polare som hade hört att jag var på jakt efter ny dator <a href="http://mrpc.se/prod_view.php?product=255&lastparent=159" target="_blank">http://mrpc.se/prod_view.php?product=255&lastparent=159</a> Men det jag undrar är om inte det där paketet är lite... konstigt? Jag känner inte igen minnena, men priset verkar ju rätt så bra. Men är det något som är bra, egentligen? Redigerad 19 februari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Prisvärd, skulle jag säga. Liknande dator från komplett kostar runt 8-lappen också. Okänd sida för mig. Okänt nätaggregat är dåligt, men visst, bara om du har otur kan det sluta illa. Lär låta mycket också. Okända minnen spelar ingen roll om du inte ska klocka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Prisvärd, skulle jag säga. Liknande dator från komplett kostar runt 8-lappen också. Okänd sida för mig. Okänt nätaggregat är dåligt, men visst, bara om du har otur kan det sluta illa. Lär låta mycket också. Okända minnen spelar ingen roll om du inte ska klocka. O rly? Bättre komponenter, bättre pris. Win - Win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) O rly? Bättre komponenter, bättre pris. Win - Win. 2GB minne? +bygga själv. Redigerad 19 februari, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 2GB minne? +bygga själv. Han ska använda XP, och då är inte 4GB ens en möjlighet. +att det spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Han ska använda XP, och då är inte 4GB ens en möjlighet. +att det spelar ingen roll. Vad jag ska ha för operativsystem har jag inte bestämt än, men jag har XP på skiva. Och jag föredrar en färdigmonterad anytime... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Han ska använda XP, och då är inte 4GB ens en möjlighet. +att det spelar ingen roll. So? Det sitter ju fortfarande 4GB i för framtida bruk. Sedan används ~3GB beroende på BIOS ändå. +att tid är pengar? Inte alla orkar felsöka om det inte fungerar heller. Självklart skulle jag själv bygga en dator om jag köpte nytt, men alla vill inte alltid göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Han ska använda XP, och då är inte 4GB ens en möjlighet. +att det spelar ingen roll. Johodå, på x64 fungerar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 So? Det sitter ju fortfarande 4GB i för framtida bruk. Sedan används ~3GB beroende på BIOS ändå. +att tid är pengar? Inte alla orkar felsöka om det inte fungerar heller. Självklart skulle jag själv bygga en dator om jag köpte nytt, men alla vill inte alltid göra det. Grejen är den att jag har snackat med han på MSN, och han har kompisar som bygger ihop den åt honom. Johodå, på x64 fungerar det. Men nu ska han använda x86. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Men nu ska han använda x86. Ska jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts