mackiz Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 behöver lite hjälp med mitt GTA SA! när jag har lagt in spelet (orginal) och startar så ser det ut som att spelet laddar upp men sedan när stora bilden kommer upp efter en stund så hoppar spelet ur till windows igen. vad kan problemet vara?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAmanen Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 hänt mig också en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Kommer du in i menyn men när du laddar savegamet så hänger det sig, eller kommer du inte ens in i menyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackiz Skrivet 19 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 spelet börjar ladda in men avslutas innan jag kommer in till menyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warclaw92 Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Du kanske ska ladda hem senaste patchen 2.0 suger ladda hem 1.0 istället ! bruckar funka för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts