AddZ Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag skulle kunna tänka mig att köpa xbox 360.. Men inte bara för att få lira GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag skulle kunna tänka mig att köpa xbox 360.. Men inte bara för att få lira GTA IV Ingen hindrar dig från att köpa andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Folk har köppt konsoller för betydligt mindre spelvärda spel. Shiiiiet, jag köppte mitt PS2 enbart för GTA, men sen blev det såklart andra spel också, att inte tro att folk kommer köpa PS3 eller Xbox360 när GTAIV släpps är straight ignorant Jag kommer ju klart att köpa PS3 efter jul. Plus IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Akta, Cyrpez kommer ringa APB. Inte nog med det. Från och med nu modelerar jag denna forumdel när det gäller §1.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Varför stod ditt citat som om det vore mitt citat?... Jag vet faktiskt inte Hamnade väll i någon bakvänd situation när jag citerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zyndroM Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 förresten . OM gta iv kommer till pc. vad tror ni systemkraven kommer att ligga på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 förresten . OM gta iv kommer till pc. vad tror ni systemkraven kommer att ligga på då? Ingen som vet exakt. Men jag är ganska säker på att minimumkraven kommer vara ganska höga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luxx Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 YAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Inte nog med det. Från och med nu modelerar jag denna forumdel när det gäller §1.1. Längtar efter GTA IV till PC. Hoppas också det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Yess! Längtar redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Det dummaste R* hade kunnat göra är att inte släppa spelet till PC. Kommer njuta av att hitta detta spel i buskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Jag hoppas att det är sant!orkar ändå inte köpa HD-TV och PS3 eller XB 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Håll er info om ert tankande för er själva.. åter till topic. *Harkel* Det gäller fortfarande, xstreem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 *Harkel* Det gäller fortfarande, xstreem. Ajfan. Där ser man! Ursäktar innerligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Hoppas att det kommer inte allt för långt efter. Tror inte att pengarna räcker till PS3/XBOX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jag har en viss tanke om att det kommer gå åt helvete om inte rock* sätter in en pc version, pc versionen borde ju ändå dra in åtskilliga dollar även om det kommer bli en hel del Warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts