Illousion Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Ser fram emot att tanka detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Ser fram emot att tanka detta Samma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Ser fram emot att tanka detta Jag har ingen optisk enhet så det är mitt enda val. Flippat nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Ser fram emot att tanka detta Att ladda ner olagligt menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Att ladda ner olagligt menar du? Nej, jag tror inte det var det han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 (redigerad) Ja tror inte att nån jävel går och köper Xbox 360/PS3 för GTA IV Folk har köppt konsoller för betydligt mindre spelvärda spel. Shiiiiet, jag köppte mitt PS2 enbart för GTA, men sen blev det såklart andra spel också, att inte tro att folk kommer köpa PS3 eller Xbox360 när GTAIV släpps är straight ignorant Redigerad 21 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Ser fram emot att tanka detta Samma! Akta, Cyrpez kommer ringa APB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zyndroM Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 FY FAN VAD NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS ! var riktigt orolig där ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Får verkligen hoppas att detta stämmer. Kommer ha en så snabb och fin dator lagom tills det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 När jag läste detta blev jag glad! Om det är så att detta stämmer och vi får det bekräftat av rockstar, kommer åtminstonde jag hoppa och slå huvudet i taket. Jag tänker inte i dagsläget skaffa mig nått jävla xbox eller nått ps3 ... ... ps3, åh ps3! åh ja! - fast det är för dyrt för ett spel. Hur som hellst så kommer jag KÖPA spelet och inget annat än KÖPA det nästan direkt vid releasen. Sen blir det hem och lira sönder skivan till man blir tvungen att cracka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Det är den säkraste 'källa' till att tro på en PC-version jag sett hittills. Inte nog för att övertyga mig, men nog får det mig på positiva tankar alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Åfan! Då behöver jag inte skaffa varken ett 360 eller PS3. Goda nyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Det är den säkraste 'källa' till att tro på en PC-version jag sett hittills. Inte nog för att övertyga mig, men nog får det mig på positiva tankar alltid. Håller med!, men det vorre kul om det släpptes för det är fler som har PC än 360/PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Vad trevligt! Då kan jag köpa det till min ps3, så kan min bror köpa det till sin 360, så köper vi ett till datorn sen. Maximal njutning, kind of Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Håll er info om ert tankande för er själva.. åter till topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Rockstar has announcement that Grand Theft Auto IV will not have a PC version, but the PC users will experience a 30 minute demo of the game. They thought it would be a good idea, if you like the demo you can buy it on either Xbox360 or Playstation3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Rockstar has announcement that Grand Theft Auto IV will not have a PC version, but the PC users will experience a 30 minute demo of the game. They thought it would be a good idea, if you like the demo you can buy it on either Xbox360 or Playstation3. Källa? Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Akta, Cyrpez kommer ringa APB. Vadå menar du mig nu eller? Hoppas verkligen att det kommer till PC, vi har hållits på sträckbänken allderles för länge tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 OBVIOUS TROLL IS OBVIOUS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Källa? Länk? Varför stod ditt citat som om det vore mitt citat?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts