-SA- Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Kommer det komma ut till PSP? Och nån som vet om SA finns till PSP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Kommer det komma ut till PSP? Och nån som vet om SA finns till PSP? 1.Nej 2.också nej men därimot kanske san andreas stories kommer men rockstar har inte bekräftat något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 18 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 1.Nej 2.också nej men därimot kanske san andreas stories kommer men rockstar har inte bekräftat något. Synd, tycker att VCS och LCS har riktigt tråkig handling och spelkänsla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Synd, tycker att VCS och LCS har riktigt tråkig handling och spelkänsla... Jag tror knappast San Neger Stories skulle göra det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 18 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Jag tror knappast San Neger Stories skulle göra det bättre. Större karta, fler fordon, bättre egenskaper, vapen och fordon, bättre känsla, varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Jag tror knappast San Neger Stories skulle göra det bättre. vem vet det kanske blir skit bra om det kommer. Man får väl hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 18 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 vem vet det kanske blir skit bra om det kommer. Man får väl hoppas. Ofc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
balun Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Jag tror knappast San Neger Stories skulle göra det bättre. Nej, har hört att San Bönne Voleas ska släppas till PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 19 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Nej, har hört att San Bönne Voleas ska släppas till PSP =? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Problemet med SA är just storleken. Frågan är om det får plats på en UMD överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Problemet med SA är just storleken. Tala för dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Tala för dig själv Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Va? Du skrev att problemet med SA är just att det är för stort, vilket jag tycker är najsigt. därför skrev jag tala för dig själv, vilket du antagligen gjorde men jag vill bara vara lite av en smartass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Va? Jaa... Det var ju storleken som jag fastnade för... Så grymt mycket utrymme och möjligheter!!! Älskar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Ja, men läs min post igen, sa jag att storleken var dåligt spelmässigt? Jag menade bara att det blir svårt att tränga in hela SA på en liten UMD, vilket PSP använder... Därför undrar jag om det inte kommer dröja väldigt länge innan dom lyckas tränga in HELA San Andreas på så lite utrymme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Ja, men läs min post igen, sa jag att storleken var dåligt spelmässigt? Jag menade bara att det blir svårt att tränga in hela SA på en liten UMD, vilket PSP använder... Därför undrar jag om det inte kommer dröja väldigt länge innan dom lyckas tränga in HELA San Andreas på så lite utrymme. Don't get your panties in a bunch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Don't get your panties in a bunch! Du kan nog slappna av, koncentrera dig på GTA IV istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Du kan nog slappna av, koncentrera dig på GTA IV istället! Koncentrera mig på IV!? hahaha varför skulle jag koncentrera mig på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 För att det kommer bli ett bra spel. Se fram emot det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Koncentrera mig på IV!? hahaha varför skulle jag koncentrera mig på det! Ska du inte skaffa det? Vad har jag då för nytta av dig i mina PSN-buddies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts