FrankBlocc Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 När jag startar uppdraget så åker jag till stranden, snackar med DJ'n och "svarar positivt", och när man ska börja dansa (som uppdraget antagligen går ut på) så crashar GTA. Det har gjort det 4 ggr i rad och jag fattar inte varför. Eftersom att detta forum inriktar sig till GTA så måste det vara det bästa att rikta in sig på. Kan crashen bero på något av detta: - Spelet är crackat från en bränd skiva. - Det är till PC. - Jag har lagt till en mod (get CJ high and drunk-mod). - Jag har använt mig av några fusk. Anledningen till att jag vill göra uppdraget är för att det inte finns några fler uppdrag kvar å göra. Det är bara OC Loc's marker som syns på kartan, jag har klarat alla hos Big Smoke, Sweet, Ryder och den dära sydamerikanen (CV på kartan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 När jag startar uppdraget så åker jag till stranden, snackar med DJ'n och "svarar positivt", och när man ska börja dansa (som uppdraget antagligen går ut på) så crashar GTA. Det har gjort det 4 ggr i rad och jag fattar inte varför. Eftersom att detta forum inriktar sig till GTA så måste det vara det bästa att rikta in sig på. Kan crashen bero på något av detta: - Spelet är crackat från en bränd skiva. - Det är till PC. - Jag har lagt till en mod (get CJ high and drunk-mod). - Jag har använt mig av några fusk. Anledningen till att jag vill göra uppdraget är för att det inte finns några fler uppdrag kvar å göra. Det är bara OC Loc's marker som syns på kartan, jag har klarat alla hos Big Smoke, Sweet, Ryder och den dära sydamerikanen (CV på kartan). §1 - Viktiga regler. §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) WTF, dubbel post Redigerad 17 februari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 installera om och ge fan i moddarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Det beror nog på moddarna skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FrankBlocc Skrivet 19 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Min kompis hjälpte mig, ska försöka klara alla uppdragen fram till det och se om det fortfarande buggar. Har andra mods nu, men det är inga fel på dem för det funkar för min kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Min kompis hjälpte mig, ska försöka klara alla uppdragen fram till det och se om det fortfarande buggar. Har andra mods nu, men det är inga fel på dem för det funkar för min kompis. Hur kan du vara säker på att det funkar med modsen? Eftersom det är just det det inte gör! har du precis samma mods som han och exakt likadant inlaggda? Inte gjort ett enda litet fel med dem när du installerade dom, det vet du inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts