SilentViper Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Du är sämst, lägg ner spelet och hjälpa din mamma i köket. Vad har detta med hans problem att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Vad har detta med hans problem att göra? Jag tog hans mamma som exempel eftersom han skriver som en elvaåringen, vilket han nog också är. Självklart så är jag en sån där tråkig typ som alltid ska klaga och kritisera andra människor, men bara när jag har en bra anledning.. Naaw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Proffs som jag är brukar jag alltid stegra på bakhjulet och skjuta jävlarna själv. Big Smoke är bara en fettklump som man tvingas släpa runt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts