Pixiegnom Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 PC: Half life 2 XBOX360: The elder scrolls : Oblivion Hur gör du för att spela de spelen online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Jag känner för att spela lite spela lite Far Cry:instinct predator, tyvärr så finns det inga som spelar det online längre. Någon som vill köra en match i Far Cry? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Hur gör du för att spela de spelen online? Half life 2 deathmatch. Nu var det så att jag såg The elder scrolls tråden på första sidan så jag tänkte inte riktigt när jag skrev in det där. Problem solved. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 (redigerad) PC: Call of Duty 4 Battlefield 2 Anledning: Vill inte starta på varken bärbara (kan vara för dålig hårdvara) eller stationära (kanske att det inte stödjer 4-kärniga processorer, skapligt nya grejer). World of Warcraft Rise of Nations Warcraft 3 - Reign of Chaos Kommunikationsmöjligheter: TeamSpeak, MSN, Ventrilo, kanske Skype. Övrigt: Lirar endast Rise of Nations och Warcraft 3 via hamachi. Redigerad 31 oktober, 2008 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Är det några som lirar Team Fortress 2 (The Orange Box) på PS3 så kan ni adda mig. Folk med headset föredras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 PC Battlefield: Vietnam Call of duty 4 Team Fortress 2 Kommunikationsmöjligheter Vent, skype Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Är det några som lirar Team Fortress 2 (The Orange Box) på PS3 så kan ni adda mig. Folk med headset föredras Jag kan, om jag får låna ditt spel igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Jag kan, om jag får låna ditt spel igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Jag bumpar upp den här med enda anledningen att folk inte ska glömma bort att uppdatera sina listor (Klister vore trevligt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Jag bumpar upp den här med enda anledningen att folk inte ska glömma bort att uppdatera sina listor (Klister vore trevligt ) Ja, klistra tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 (Klister vore trevligt ) Ja, klistra tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 PC: Diablo 2 World of Warcraft TF2 (Bara non-steam servrar) Counter Strike 1.6 Day of Defeat (non-source, gamla) Warcraft 3 & expansion (ibland) Kommunikationsmöjligheter: MSN. Ventrilo - ibland. Om jag orkar. Övrigt: MSN finns att nås genom PM och flaskpost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Bump. Uppdaterade min lista med bla. GHM och Resistance 2 samt strök Army of Two. Kolla era poster också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 kicken: PC: Counter-Strike 1.6 Counter-Strike Zero FIFA 07 Xbox360: Nickname: kickeen (vet ej vilka som har mp-lägen) Splinter Cell: Double Agent GTA IV Just Cause Assassins Creed Viva La Pinata Forza Motorsport 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Bump. Uppdaterade min lista med bla. GHM och Resistance 2 samt strök Army of Two. Kolla era poster också. Har ändrat min lista nu och skulle du kunna ändra från Tikki till Agent.47. Snälla kan nån klistra denna tråd med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Har ändrat min lista nu och skulle du kunna ändra från Tikki till Agent.47. Snälla kan nån klistra denna tråd med? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 PC: Project Reality Arma II Counter-Strike: Source PS3: Nickname: Fråga först, lol Burnout: Paradise GTA IV Kommunikationsmöjligheter: TeamSpeak 2 Mumble Xfire Skype Övrigt: lolwtfbbq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Snälla kan nån klistra denna tråd med? Jag tror inte att den här tråden nånsin kommer klistras, anledningen är att denna tråd kommer bli ihågkommen i ungefär 1 vecka till, efter denna vecka dör den ut sakta men säkert igen. Det skulle bli exakt likadant om den blir klistrad och den har även inge diskussions material! Reason for Bump: Editerade mina spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 PC: Project Reality Arma II Counter-Strike: Source PS3: Nickname: Fråga först, lol Burnout: Paradise GTA IV Kommunikationsmöjligheter: TeamSpeak 2 Mumble Xfire Skype Övrigt: lolwtfbbq Editera in i din gamla lista istället så slipper vi länkkrångel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 (redigerad) PC: WoW > Raeka @ Stormscale. Meistahh @ Ragnaros Xbox 360: Nickname: Troxie2 Adda! 3on3 NHL Arcade Castle Crashers Gears of War 2 Gears of War Golden Axe Left 4 dead Magic:The gathering NHL 09 UFC 09 Worms Guitar Hero Metallica Naruto 2: Broken Bond Kommunikationsmöjligheter: Xbox Live, Ventrilo, MSN (Raeka12@hotmail.com) Övrigt: Anledningen att jag tog med vissa arcade spel i listan är mest om någon är sugen på att boosta achievements eller något! Redigerad 18 juli, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts