Saleen Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) PC: Team Fortress 2 Call of Duty 4 Kommunikationsmöjligheter: Ventrilo Skype Teamspeak Redigerad 16 maj, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) PC: Day of Defeat: SourceTeam Fortress 2All Points BulletinPS3: Nickname: YlexGrand Theft Auto IVSkate Kommunikationsmöjligheter: [*]Msn [*]Mumble (IP: gs17.com) Övrigt: Steam ID: Ylex Redigerad 15 juli, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) PC: WoW Ps3: MW2, snart Bad company 2 och God of war 3 Redigerad 7 mars, 2010 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) PS3: Nickname: tFreaK_ Grand Theft Auto IVSaint's Row 2Burnout ParadiseBuzz Quiz TVGuitar Hero: AerosmithHazeArmy of Twoskate.Battlefield Bad Company PLAYSTATION3 Kommunikationsmöjligheter: MSN Redigerad 5 november, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) PC: Battlefield 2 PS3: Nickname: Gurkan_92 GTA IV Battlefield: Bad Company PLAYSTATION3 Kommunikationsmöjligheter: MSN Redigerad 30 september, 2008 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 (redigerad) PC: Far Cry 2 över Hamchi. Kommunikationsmöjligheter: Jag har ett headset. MSN ( danne.theman@hotmail.com ) Ventrilo (är dock osäker på hur det fungerar..) Skype Redigerad 31 oktober, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 (redigerad) PC: Counter Strike 1.6 PS3: GTA IV Skate The Darkness Motorstorm Littlebigplanet Kommunikationsmöjligheter: MSN. Steam (Rusty_Sp00n) PSN (även Headset) Övrigt: Har mic och kan skaffa TeamSpeak/Ventrilo om det behövs. Nickar SpajX på PSN. Redigerad 15 november, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 (redigerad) PC: Steam id: dorian_francis@hotmail.com Team Fortress 2 PS3: Nickname: Drama-D Army of Two(2) GTA IV NBA Street Homecourt Call of Duty 4 Motorstorm Metal Gear Solid 4 PLAYSTATION3 Wii: Nickname: DiggieDodo Mario Kart Wii NINTENDOWII Kommunikationsmöjligheter: MSN Steam Redigerad 31 augusti, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 (redigerad) PC: Battlefield 2 Warcraft III 3 Regine of Chaos PS3: Nickname: Fiskar Grand Theft Auto IV Battlefield Bad Company Resistance Fall of man Call of duty 4 PLAYSTATION3 Kommunikationsmöjligheter: Ventrilo Skype MSN Övrigt: Skulle gärna vilja ha någon som skulle vilja lira lite Bad Company med mig. Redigerad 5 november, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 (redigerad) PC: Call of Duty 2 PS3: FIFA 10 Kommunikationsmöjligheter: Ventrilo Teamspeak osv. Övrigt: Sitter inte så mycket vid datorn men när jag väl gör det så dammas CoD2 av fortfarande med mina gamla rävar från förr. Numera sitter jag mestadels framför TVn och mitt ps3 där det enda jag spelar online för tillfället är FIFA 10. X-fire: freddna PSN: Freddna Redigerad 4 mars, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 PC: Flatout 2 över hamachi. Varför över hamachi? FlatOut 2 går att lira online crackat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 PC: Day of Defeat Battlefield 2 Kommunikationsmöjligheter: Headset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 PC Team fortfress 2 Battlefield 2 Call of Duty 2 Swat 4 Mer kommer jag inte på just nu Kommunikationsmöjligheter: Stem, Headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 (redigerad) Hello again. Jag uppdaterade tråden med slopning av "bara en post"-regeln eftersom jag inte riktigt känner att den funkar så bra. 1. DETTA ÄR INGEN DISKUSSIONSTRÅD!! Tråden är tänkt som en form av uppslagsverk för vem som spelar vad. All diskussion omkring spelen och själva tråden i sig är otillåten! För diskussion av spelen hänvisas ni till spelens respektive trådar. För diskussion av denna tråds utformning och annat, hänvisas ni till den gamla tråden (tills vidare). Du får EN (1) post i denna tråd. Alla brott mot denna regel rapporteras, och åtgärdas enligt admins eget tycke. Denna nolltoleransregel kanske låter jobbig, onödig eller bara fascistisk, men är mycket viktig för att tråden inte ska gå offtopic, spåra ur, bli stökig eller i värsta fall låsas. Vi vill ha kvar denna tråd i ett rent och snyggt skick - förstör den inte! Dessutom blir det lättare för mig att se antal replies och sedan räkna antalet länkar jag lagt. Kommer det för många replies jämfört med antal listor, blir det mycket krångligare att rätta listan om nåt blir fel eftersom jag då måste bläddra igenom hela tråden och leta den felande länken. Det leder bara till att tråden konstant ligger flera sidor bak och antagligen glöms den bort och folk uppdaterar inte längre. Jag trodde det skulle bli jobbigt att hålla reda på vilka som gjort listor nyligen, men det funkar hyfsat i GTA IV-tråden så ordet är fritt, snacka på och uppdatera era listor En flopp jag ser är söktaggen, jag skulle vilja se direkt vilka som har PS3 men det går inte nu EDIT: Måste däremot förtydliga att det fortfarande bara är EN lista per person som får skrivas, såklart Redigerad 30 augusti, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) Hello again. Jag uppdaterade tråden med slopning av "bara en post"-regeln eftersom jag inte riktigt känner att den funkar så bra. Det leder bara till att tråden konstant ligger flera sidor bak och antagligen glöms den bort och folk uppdaterar inte längre. Jag trodde det skulle bli jobbigt att hålla reda på vilka som gjort listor nyligen, men det funkar hyfsat i GTA IV-tråden så ordet är fritt, snacka på och uppdatera era listor En flopp jag ser är söktaggen, jag skulle vilja se direkt vilka som har PS3 men det går inte nu EDIT: Måste däremot förtydliga att det fortfarande bara är EN lista per person som får skrivas, såklart Så man får skriva inlägg nu, typ "Henjibojj vill du spela Halo 3 med mig, jag ser att du har det på din spellista",istället för att skicka ett pm? Ursäkta om jag verkar trög, min ursäkta är att det är jäkligt sent och att jag borde sova. Redigerad 31 augusti, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Jag tycker att denna tråd ska få bil en klistrad tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 PC: Counter-Strike 1.6 Counter-Strike: Condition Zero Kommunikationsmöjligheter: Skype Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Jag tycker att denna tråd ska få bil en klistrad tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 (redigerad) Så man får skriva inlägg nu, typ "Henjibojj vill du spela Halo 3 med mig, jag ser att du har det på din spellista",istället för att skicka ett pm? Ungefär, ja, men om det är en speciell person du vill fråga kanske det fortfarande är enklare med PM/MSN. Däremot kan man göra som jag gör nu: Attenshun! Jag tänkte inte ha nåt vettigt för mig idag, så den som vill kan hooka upp ett spel med mig på PS3. Välj själva, men jag har de här: Army of Two GTA IV Guitar Hero III Rainbow Six Vegas Super Stardust HD (Solo och Team pack). Adda Henkibojj, om ni inte redan gjort det. (Det här räknas inte som en lista, så det är fortfarande förstaposten som ska uppdateras hela tiden.) Redigerad 5 september, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 (redigerad) PC: Counterstrike 1.6 Counterstrike source Half life 2 deathmatch XBOX360: Team fortress 2 call of duty 4 call of duty 3 Kommunikationsmöjligheter: Xfire ~~ Övrigt: Kör inte cod 3,4 så mycket nu. Bara då och då. Redigerad 9 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts