Kiedis Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Måste nog säga att 08 är bäst (såklart), men det är första gången jag spelar ett NHL-spel som känns komplett, man kan göra en massa skillade grejer och det är ett enkelt karriärläge och sen så är varje lags arena identisk med den verkliga (NHL iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Måste nog säga att 08 är bäst (såklart), men det är första gången jag spelar ett NHL-spel som känns komplett, man kan göra en massa skillade grejer och det är ett enkelt karriärläge och sen så är varje lags arena identisk med den verkliga (NHL iaf) Vilken konsoll har du det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Vilken konsoll har du det till? Börjar jag också undra nu ´. Fan vad jag är lättpåverkad när det gäller spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Skulle kunna sätta en femma på att han har en PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Skulle kunna sätta en femma på att han har en PS3. The bet is on. Jag satsar 10 e-penis cm på att han har en PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Lajnux vinner, PS3 is tha shit, vart sugen på att spela lite nu, ligger i slutet av en säsong (som förövrigt tar en evighet att spela) med mitt Detroit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Fan då! Ja ja, bara att ta fram kökskniven då Redigerad 17 februari, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Hur många svenska arenor finns med i 07? Globen fanns ju med i något, kommer inte ihåg vilket dock. Jag antar att Globen finns med, den finns med på 06 och 08 iaf. Inte på xbox-versionen iallafall. Möjligt att det finns på PS2 iofs.. Japp finns på Ps2-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Har totalt missat den här tråden. Ber om ursäkt för det. Måste faktiskt säga att det blir antingen NHL:99 eller NHL:2001. NHL:99 är en klassiker, körde två fulla Stanley Cup med Dallas Stars på det spelet, vilket jävla lag dom hade med Mike Modano i spätsen, och oj vad jag njöt. NHL:2001 var något nytt och lite häftigare, kommer ihåg att jag kunde lära mig att styra byten så Mike Modano-kedjan kunde spela hela tiden. Gjorde över 150 poäng med honom en säsong. Sen har jag för mig att Elitserien kom då också, är dock inte säker, men det var så nice upplägg med kedjeformationerna och formtoppar och olika egenskaper spelarna hade. Vilket spel med andra ord! Måste göra en liten spelar flashback från 99. Kommer ihåg Jere Lehtinen, Brett Hull, The Eagle, Skrudland, någon duktig jävel med långt efternamn, sen fanns ju Zubov, och sen fannas det en annan back som var så grym. Nej, vilka goda minnen. Redigerad 25 februari, 2008 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Har totalt missat den här tråden. Ber om ursäkt för det. Måste faktiskt säga att det blir antingen NHL:99 eller NHL:2001. NHL:99 är en klassiker, körde två fulla Stanley Cup med Dallas Stars på det spelet, vilket jävla lag dom hade med Mike Modano i spätsen, och oj vad jag njöt. NHL:2001 var något nytt och lite häftigare, kommer ihåg att jag kunde lära mig att styra byten så Mike Modano-kedjan kunde spela hela tiden. Gjorde över 150 poäng med honom en säsong. Sen har jag för mig att Elitserien kom då också, är dock inte säker, men det var så nice upplägg med kedjeformationerna och formtoppar och olika egenskaper spelarna hade. Vilket spel med andra ord! Måste göra en liten spelar flashback från 99. Kommer ihåg Jere Lehtinen, Brett Hull, The Eagle, Skrudland, någon duktig jävel med långt efternamn, sen fanns ju Zubov, och sen fannas det en annan back som var så grym. Nej, vilka goda minnen. Jo dem två är riktigt goa spel. Dock är grafiken i 99 totalt värdelös Och ja, det var i 2001 elitserien kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Jo dem två är riktigt goa spel. Dock är grafiken i 99 totalt värdelös Och ja, det var i 2001 elitserien kom. Men om man jämför med en del PS1 spel på den tiden så höll sig grafiken på en bra nivå. Skuggan under pucken säger ju en hel del, ett mästerverk grafikmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Och ja, det var i 2001 elitserien kom. Behövde man inte en expansion för att kunna lira Elitserien ? Minns de gamla goda tiderna med NHL 2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) NHL 08 på dator är likadant som NHL 07 på dator som är likadant som NHL 06 på dator som är likant som NHL 05 på dator som inte är likadant som NHL 04 på dator. NHL 04 är det mest underhållande NHL spelet, sen för lite mer seriöst spelande på PC skall det vara NHL 08. Men det är enormt stor skillnad på PC versionen och konsol (XBOX360 & PS3) Konsol versionen innehåller 3 X mer funktioner än på PC. Konsol: Man kan använda sig av många olika fintar, målvakten kan fler olika ställningar, och sen finns det skillnad mellan skrinnskor och klubbor etc. Finns mycket. Och sen bjuder funktionen "att göra egna spelare" på mycket i konsolversionen, man får välja hur mycket klubban skall var vinklad, hur skarp den skall vara. Och hur skrinnskorna skall se ut, och hur "mädarna" (eller vad ni kallar dem) skall vara formade. och mycket mer. Sen när det gäller att forma spelarens ansikte går det att få spelaren att se jävligt likadan ut som en själv. Vilket inte går på PC-versionen där alla spelarer i princip ser likadana ut än hur man skulle inställa dem. Varning för stavfel, är lite trött Redigerad 26 februari, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Men om man jämför med en del PS1 spel på den tiden så höll sig grafiken på en bra nivå. Skuggan under pucken säger ju en hel del, ett mästerverk grafikmässigt. Jo det har du faktiskt rätt i Behövde man inte en expansion för att kunna lira Elitserien ? Minns de gamla goda tiderna med NHL 2001 Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jag ÄLSKAR hur dom åker översteg i NHL 99, ser så extremt trovärdigt ut. Inte som i dagens skit där dom vänder på en femöring. Bandysvängar ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Äre ingen NHL som har Allsvenskan med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Äre ingen NHL som har Allsvenskan med? Nej. NHL 08 på 360:n är ståfräs, så det får min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts