Renard Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Jo, nu är det så att jag funderar på att köpa ett NHL spel men vet inte vilket av alla som jag ska köpa. Det jag vill ha i spelet är: Svenska lag (Kanske landslaget och och lite andra lag som DIF, AIK HIF mm om det finns) Svenska komentatorer Det ska finnas till Playstation 2 Vore tacksam för svar Redigerad 15 februari, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Jo, nu är det så att jag funderar på att köpa ett NHL spel men vet inte vilket av alla som jag ska köpa. Det jag vill ha i spelet är: Svenska lag (Kanske landslaget och och lite andra lag som DIF, AIK HIF mm om det finns) Svenska komentatorer Det ska finnas till Playstation 2 Vore tacksam för svar Inget spel tar med gärsgårs-lagen i Allsvenskan. Du får nöja dig med Elitserien NHL 2k7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) NHL 08 är underbart bra. Det är bara läsa alla recensioner och du förstår att det är det du ska köpa. Fått rikigt bra betyg också. Allt finns, förutom svenska kommentatorer, men vem behöver dessa? Finns på PS2. Redigerad 15 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 NHL 08 är underbart bra. Det är bara läsa alla recensioner och du förstår att det är det du ska köpa. Fått rikigt bra betyg också. Allt finns, förutom svenska kommentatorer, men vem behöver dessa? Finns på PS2. http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939618.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) <a href="http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939618.asp" target="_blank">http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939618.asp</a> Oj. Iaf, det är mycket mycket bättre med Stick&Skill nu. Det ger det en helt annan känsla. Allt från NHL 01-06 har inte varit vidare spel, men 07 och 08 är riktigt bra. Ska se om jag hittar en svensk recension. Här. Redigerad 15 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Oj. Iaf, det är mycket mycket bättre med Stick&Skill nu. Det ger det en helt annan känsla. Allt från NHL 01-06 har inte varit vidare spel, men 07 och 08 är riktigt bra. Ska se om jag hittar en svensk recension. Här. Tack . Men just nu lutar det åt 07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/09/SNES_NHL_94.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Har NHL08 på 360n och måste säga att det verkligen är ett bra spel. Det tar en stund att lära sig skillstick-kontrollerna men när man väl kan det är det fantastiskt. Det enda problemet är att man kan få lite ont i tummarna efter några hårda matcher men det får man ta.. Annars brukar väl NHL98 ses som seriens guldklimp, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Annars brukar väl NHL98 ses som seriens guldklimp, har jag för mig. Det har du så rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 NHL 08 är underbart bra. Det är bara läsa alla recensioner och du förstår att det är det du ska köpa. Fått rikigt bra betyg också. Allt finns, förutom svenska kommentatorer, men vem behöver dessa? Finns på PS2. Men om man läser lite djupare och börjar jämföra så märker man att 07 är mer spel för pengarna än 08. Det är inga stora, bra skillnader mellan 07 och 08. Så att sänka sig ett par kronor till 07 är inte alls någon dum idé. Men visst, vill man ha det senaste och dyraste så är ju självklart 08 ett jättebra spel. Bara det att man får i princip samma sak för en mindre peng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Hur många svenska arenor finns med i 07? Globen fanns ju med i något, kommer inte ihåg vilket dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Hur många svenska arenor finns med i 07? Globen fanns ju med i något, kommer inte ihåg vilket dock. Ehm.. Uhm.. Man ser ju ingen skillnad på någon arena, läktarna ser ju exakt likadana ut, isen likaså. Den enda skillnaden är loggan som är i mittcirkeln. Den ändras beroende på hemmalag. Eller vad fan, jag har bara spelat på PSP. Det kanske är olika arenor på PS2 eller PC. Redigerad 15 februari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Hur många svenska arenor finns med i 07? Globen fanns ju med i något, kommer inte ihåg vilket dock. 0. Finns inga svenska lag heller för den delen, förutom landslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 0. Finns inga svenska lag heller för den delen, förutom landslaget. Va? Det måste ju nästan finnas? Det finns ju till och med på PSP:t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Va? Det måste ju nästan finnas? Det finns ju till och med på PSP:t. Inte på xbox-versionen iallafall. Möjligt att det finns på PS2 iofs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Vilken NHL hade allsvenskan med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Inte på xbox-versionen iallafall. Möjligt att det finns på PS2 iofs.. Har läst att Xbox versionen har lite mindre i sig än PS2 versionen. Hur funkar det här med tacklingar då? För det går väl att tackla . (Jag har inte spelat så många hockey spel i mitt liv jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 hade ett redigt gammalt NHL som man kunde göra egna lag i. byta namn, ändra gubbarnas uthållighet och skit. kan man det i nya med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Har läst att Xbox versionen har lite mindre i sig än PS2 versionen. Hur funkar det här med tacklingar då? För det går väl att tackla . (Jag har inte spelat så många hockey spel i mitt liv jag ) Så långt bak jag kan minnas (satt och lirade NHL 94' till Sega Mega Drive) så kan man tacklas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Man tacklas med trekant på PS. På lite äldre spel även med Cirkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts